اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف کالا و ارز قاچاق در استان سمنان افزایش یافت

استاندار سمنان گفت: کشف کالا و ارز قاچاق در این استان در سال ۱۴۰۱ افزایش یافت.

کشف کالا و ارز قاچاق در استان سمنان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز این استان اظهار کرد: در سال گذشته ۱۲۵ جلسه کمیسیون، کارگروه‌ها و جلسات شهرستانی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با ۷۳۵ مصوبه برگزار شد که اکثریت مصوبات اجرایی شده است.

وی افزود: ۲ هزار و ۱۱۵ دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۱۴۰۱ از طریق صدا و سیما مرکز سمنان تهیه و پخش شد.

استاندار سمنان بیان کرد: کمیسیون قاچاق کالا و ارز در سال جاری در راستای تحقق شعار سال با جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق و اهمیت دادن به تولید داخل می‌تواند در زمینه مهار تورم و رشد تولید تأثیرگذار باشد.

هاشمی ادامه داد: ضرورت دارد با توجه به اهمیت موضوع، جلسات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان سمنان و به‌ویژه متناظر آن در شهرستان‌ها در سال جدید با دقت و جدیت و بیش از پیش تشکیل و اقدامات لازم انجام شود.

وی اضافه کرد: کشفیات قاچاق کالا و ارز و موفقیت‌ها در این حوزه در شهرستان‌های استان سمنان در سال ۱۴۰۱ رشد پیدا کرده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی خوبی در این استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: از تمامی دست‌اندرکاران امر در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در سال گذشته اقدامات را به‌خوبی به انجام رساندند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول