اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۱۰ هزار عدد تراکت با موضوع منابع طبیعی در سمنان توزیع می‌شود

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: ۱۰ هزار عدد تراکت در ورودی پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌های استان همزمان با سیزده‌بدر توزیع می‌شود.

۱۰ هزار عدد تراکت با موضوع منابع طبیعی در سمنان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، سرهنگ علیرضا ابوطالبی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی  و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه کارهای فرهنگی خوبی برای سیزده‌بدر امسال از سوی یگان حفاظت منابع طبیعی پیش‌بینی شده است، تأکید کرد: اطلاع‌رسانی نسبت به حفظ انفال مهم‌ترین محور این اقدامات است.

وی با بیان اینکه در ورودی پارک‌های جنگی و تفرجگاه‌های استان همزمان با سیزده‌بدر، ۱۰ هزار تراکت با موضوع طبیعت نیز توزیع خواهد شد، افزود: مأموران حفاظت محیط‌زیست و منابع طبیعی در ورودی پارک‌ها جنگلی استان استقرار خواهند داشت و علاوه بر تراکت‌های فرهنگ‌سازی، نایلون و کیسه زباله هم توزیع خواهند کرد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی  و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه روشن کردن آتش در روز سیزده‌بدر در طبیعت ممنوع است، بیان کرد: مردم برای حفظ پاکیزگی محیط‌زیست، می‌توانند از پلاستیک‌های زباله توزیع‌شده توسط یگان حفاظت منابع طبیعی استان استفاده کنند.

ابوطالبی بیان کرد: نیروهای یگان حفاظت اداره کل و شهرستان‌های تابعه با همکاری اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان برای اطلاع‌رسانی ترویجی و آموزشی بر حفاظت از اراضی ملی و عرصه‌های منابع طبیعی فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در حفظ انفال بیان کرد: مردم در زمینه پیشگیری از تخریب، تصرف و حریق به عرصه‌های منابع طبیعی، صید و شکار غیرمجاز را به‌طور شبانه‌روزی می‌توانند گزارش خود را با شماره تلفن ۱۵۰۴ و یا با تلفن ۱۳۹ و ۱۵۴۰ ستاد خبری یگان حفاظت اطلاع‌رسانی کنند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول