اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تولید و کار اقتصادی؛ سنگر مستحکم دفاع از کشور

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: تولید و کار اقتصادی در شرایط بسیار مهم امروز، سنگر مستحکمی است که از کشور برابر حملات ناجوانمردانه دشمنان دفاع می‌کند.

تولید و کار اقتصادی؛ سنگر مستحکم دفاع از کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان صبح امروز در دیدار با یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به سالروز عملیات خیبر و بدر و گرامیداشت یاد و خاطره ۲۳۰ شهید والامقام استان سمنان در این دو عملیات، از دوران دفاع مقدس به‌عنوان قله همه عظمت‌های ملت ایران یاد کرد.

وی دفاع مقدس را میدان مجاهدت همه ملت برابر تمام دنیا دانست و اظهار کرد: در عملیات بدر صحنه‌های عاشورایی رخ داد و بهترین جوانان تقدیم اسلام و انقلاب شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: در دورانی که دنیا یک طرف بود و ما در طرف دیگر، با توکل بر خدا پیروز شدیم و امروز نیز الگو قرار دادن مدیریت جهادی هشت سال جنگ تحمیلی، بسیاری از مشکلات کشور را برطرف می‌کند.

سلامی با تأکید بر اینکه تولید و کار اقتصادی در شرایط بسیار مهم امروز، سنگر مستحکمی است که از کشور برابر حملات ناجوانمردانه دشمنان دفاع می‌کند، بیان کرد: اصناف و بازاریان پیشتازان دوران دفاع مقدس بودند.

وی تصریح کرد: جوان بازاری ما باید بداند که اصناف از سال 1342 همراهی خود را با امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی آغاز کردند.

یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز در این دیدار، تفکرات دفاع مقدس را گره‌گشای مشکلات جامعه به‌ویژه مسائل اقتصادی خواند و گفت: امروز شاهد یک جنگ تمام‌عیار علیه انقلاب اسلامی هستیم.

وی تأکید کرد: حفظ و انتقال مهارت هشت سال حماسه و ایثار به نسل جوان کشور بسیار ضروری است و ما از هیچ کوشش و همکاری در این مسیر دریغ نمی‌کنیم.

در این دیدار، تقویت همکاری‌های دوجانبه در راستای ترویج معارف دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول