اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سهم دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور از مالیات‌ها سامان می‌یابد

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: سهم دهیاری‌ها و شهرداری‌هایی که در سال ۱۴۰۱ از محل ۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده متضرر شده بودند، در بودجه ۱۴۰۲ سامان می‌یابد.

سهم دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور از مالیات‌ها سامان می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس که طی روز چهارشنبه با حضور در روستاهای محروم شرق استان سمنان، مسائل و مشکلات مردم این روستاها را به همراه استاندار سمنان از نزدیک بررسی می‌کرد، در سخنانی اظهار کرد: امروز اتفاقات خوبی که در شهرستان میامی رخ داده، ناشی از هماهنگی و همدلی و مدیریت استاندار سمنان در رأس استان است.

وی با بیان اینکه  وجود هاشمی، استاندار سمنان برای کل استان مایه خیروبرکت و همدلی بوده است، گفت: آسفالت و طرح هادی روستاها از موارد در حال پیگیری است و موارد و مباحث مطرح‌شده در خصوص روستای کوهان نیز پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس اضافه کرد: در مجلس رایزنی صورت گرفت تا سهم دهیاری‌ها و شهرداری‌هایی که در سال ۱۴۰۱ از محل ۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده متضرر شده بودند، در بودجه ۱۴۰۲ سامان یابد.

ضرورت توجه به مسائل اقتصادی

حجت‌الاسلام محمد عزیزی، امام جمعه میامی نیز گفت: ضرورت دارد تا علاوه بر توجه به مباحث و مسائل اقتصادی، مسائل مرتبط با امور فرهنگی و دینی نیز تقویت شود.

وی تصریح کرد: نیاز است تا امروز فرهنگ اقتصادی خود را برای بهبود مشکلات معیشتی و اقتصادی تقویت کنیم.

امام جمعه میامی گفت: در سایه تقویت فرهنگ است که اقتصاد مطلوب معنا پیدا می‌کند.

میامی با مشکل گاز مواجه نشد

علی‌رضا آشوری، فرماندار شهرستان میامی هم گفت: تدابیر صورت‌گرفته با مدیریت استاندار سمنان موجب شد تا شهرستان میامی در سرما و برودت چند روز اخیر به‌صورت کامل از نعمت گاز برخوردار باشد.

وی تصریح کرد: استاندار سمنان تاکنون چهار سفر به شهرستان میامی داشته که در این سفرها، ۹۹ مصوبه به تصویب رسیده و تاکنون ۹۲ درصد مصوبات اجرایی شده است.

فرماندار شهرستان میامی اضافه کرد: پیگیری امور استان در کمیسیون‌های مختلف مجلس به‌خصوص کمیسیون تلفیق موجب شد تا اعتبارات شهرستان‌های شاهرود و میامی رشد خوبی داشته باشد.

آشوری گفت: در تلاش هستیم تا در شهرستان میامی به تعداد روستاهای آن با استفاده از محصولات ارزان‌قیمت محلی، برندسازی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: ۱۳ میز خدمت، ۱۹ بازدید از روستاها و ۲۰ نشست با مدیران کل برای پیگیری امور شهرستان میامی برگزار شده است.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول