اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف ۲۴ فقره سرقت در سمنان/ سارق بدشانس به دام افتاد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سارقی که حین سرقت از منزل دستگیر شد، در بازجویی‌های فنی پلیس به ۲۴ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.

کشف ۲۴ فقره سرقت در سمنان/ سارق بدشانس به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در حوزه استحفاظی شهرستان سمنان، دستگیری سارق یا سارقان به اولویت اول گشت کلانتری‌ها تبدیل شد.

حسنی به کنترل مجرمان سابقه‌دار سطح حوزه استحفاظی و گشت‌زنی‌های مداوم مأموران انتظامی اشاره کرد و افزود: در همین حین، برابر اعلام مردمی مبنی بر اینکه یکی از سارقان سابقه‌دار در حال سرقت منزل خالی از سکنه در یکی از نقاط شهر سمنان است، به‌سرعت مأموران تجسس کلانتری در محل حاضر شدند.

وی اضافه کرد: کارکنان انتظامی پس از هماهنگی قضایی به‌منظور غافلگیری سارق به‌سرعت وارد عمل شدند و مشاهده کردند متهم مقداری از وسایل منزل را داخل حیاط به‌منظور سرقت جمع کرده است و پس از بازرسی دقیق منزل، وی را در حالی که گوشه‌ای مخفی شده بود، دستگیر کردند و به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به بازجویی فنی پلیس از متهم و اقرار وی به ۲۴ فقره سرقت اماکن خصوصی تصریح کرد: سارق سابقه‌دار پس از تشریح صحنه‌های سرقت و تکمیل پرونده با دستور قاضی پرونده روانه زندان شد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول