اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

طرح جامع مقابله با مواد مخدر در سمنان اجرا می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: طرح جامع مقابله با مواد مخدر از منظر اجتماعی‌سازی تدوین و ابلاغ شده است و در استان سمنان اجرا می‌شود.

طرح جامع مقابله با مواد مخدر در سمنان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه کمیته راهبری یاریگری روستا اظهار کرد: طرح جامع مقابله با مواد مخدر از منظر اجتماعی‌سازی توسط مرکز تدوین و ابلاغ شده و نیازمند اجرایی‌سازی در استان است.

وی افزود: تقویت مهارت‌های زندگی در تمام سطوح به‌منظور آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه و پیشگیری از به دام افتادن افراد جامعه در بحث اعتیاد، امری حائز اهمیت و قابل‌توجه است که نقش آن در روستاها نیز پررنگ‌تر خواهد بود.

ریواده افزود: فراگیری و همچنین تقویت مهارت‌های زندگی، از مؤثرترین راهکارهای جدی در بحث مدیریت آسیب‌های اجتماعی مرتبط با اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: پیشگیری، مهم‌ترین راهبرد در مقوله کاهش آسیب‌های اجتماعی مرتبط با اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر است.

ریواده خاطرنشان کرد: کمیته راهبری یاریگری در روستاها نیز در راستای پیشگیری در حوزه مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: نیاز است تا ساختار اجرایی این کمیته متناسب با شرایط و تکالیف دستگاه‌های اجرایی متولی امر در بازه زمانی حداکثر ۱۵ روزه تدوین و ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: روستاهای هدف در این امر باید توسط دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته که متولی مقوله مدیریت آسیب‌های اجتماعی هستند، صورت گیرد و راهکارهای قانونی برای تقویت اعتباری دهیاری‌ها به‌منظور اجرای هرچه مطلوب‌تر طرح اندیشیده شود.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول