اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پلیس سمنان تقدیر شد

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان از کارکنان نیروی انتظامی مستقر در اداره کل امور مالیاتی این استان تجلیل کرد.

پلیس سمنان تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، علی حسین‌پور، سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان از کارکنان خدوم نیروی انتظامی مستقر در اداره کل امور مالیاتی این استان تجلیل و اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای تقدیر از زحمات پرسنل خدوم این عرصه است.

وی تصریح کرد:‌ به همین مناسبت، در مراسمی از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه کارکنان نیروی انتظامی مستقر در اداره کل امور مالیاتی جهت برقراری نظم و آرامش مجموعه با اهدای لوح و هدیه تقدیر و تشکر می‌شود.

در متن لوح تقدیر اهدایی به کارکنان ناجای مستقر در اداره کل امور مالیاتی استان سمنان آمده است: تداوم امنیت مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروی نظامی، امنیتی و نظامی است و در این میان، نقش نیروی انتظامی در تأمین و حراست از نظم و امنیت داخلی، درخشان و غیرقابل انکار است.

در ادامه آمده است: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرارکننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان جامعه است. بدون شک، پیشرفت تعالی، توسعه همه‌جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان افزوده است: این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، هفته نیروی انتظامی را به تمام تلاشگران عرصه امنیت و جنابعالی که یاریگر این اداره کل در برقراری نظم و امنیت هستید، تبریک و تهنیت عرض کرده و از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مؤثر شما و پرسنل تحت امر یگان حفاظت فیزیکی فراجا، مستقر در اداره کل امور مالیاتی استان سمنان تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم همچنان در برقراری نظم و امنیت همچون سابق موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول