اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ترکیب «سعودی» و «آزادی» خنده‌آور است/ نوجوانان فریب هیجانی‌سازی اوضاع را نخورند

یک کارشناس ارشد تاریخ معاصر، ترکیب «سعودی» و «آزادی» را خنده‌آور می‌داند و به نوجوانان و جوانان توصیه می‌کند تا فریب هیجانی‌سازی اوضاع را از سوی رسانه‌های بیگانه نخورند.

ترکیب «سعودی» و «آزادی» خنده‌آور است/ نوجوانان فریب هیجانی‌سازی اوضاع را نخورند

محمود مؤمنی، کارشناس ارشد تاریخ معاصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، در واکنش به جنجال‌آفرینی‌های روزهای اخیر رسانه‌های غربی و سعودی و ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور اظهار کرد: ایران اسلامی بنا بر مرورهای تاریخی، هر روز مقتدرتر از گذشته می‌شود و این شیطنت‌ها تأثیری بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران ندارد.

وی بیان کرد: غربی‌ها و برخی کشورهای مرتجع عربی با این قبیل اقدامات مقابل نظام اسلامی به جایی نخواهند برد.

این کارشناس ارشد تاریخ معاصر اظهار کرد: آل‌سعود بنا بر گفته‌های مقامات آن در گذشته، خیال جنگ با ایران را همواره در سر داشته تا اقتدار این کشور بزرگ را در هم بشکند؛ اما جرأت ورود به این عرصه را ندارد.

مؤمنی با بیان اینکه ایران اسلامی خاری در چشم آل‌سعود است، گفت: موضع‌گیری مقامات و حتی تحلیل‌گران عربستان سعودی نسبت به ایران همواره با بغض و نفرت بوده است و امروز هم آنها به ابزارهای رسانه‌ای خود متوسل شده‌اند تا به خیال خام خود، ایران را به کشوری پرآشوب و ناامن تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: آل سعود مشوق آمریکا در افزایش تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و حتی خطاب کردن ایران به‌عنوان یکی از اضلاع شرارت در منطقه و تشویق آمریکا در افزایش تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی شیطنت‌های خبیثانه آن‌هاست؛ گرچه هرگز به هدف مطلوب نخواهند رسید.

این کارشناس ارشد تاریخ معاصر گفت: در صورتی که تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی بیش از این کارساز نشود، غربی‌ها و عمال منطقه‌ای آنها نظیر همین آل‌سعود، تصمیم دارند تا با تحریف تاریخ معاصر، مردم را به آشوب و اغتشاش تشویق کنند.

مؤمنی بیان کرد: آنها از دیرباز، هر ساله دور هم می‌نشینند و برای آینده علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی، ترکیب «سعودی» و «آزادی» را خنده‌آور می‌داند و به نوجوانان و جوانان توصیه می‌کند تا فریب هیجانی‌سازی اوضاع را از سوی رسانه‌های بیگانه نخورند.

این کارشناس ارشد تاریخ معاصر گفت: سعودی‌ها در حالی اعلام می‌کنند از آزادی زنان در ایران حمایت می‌کنند و رسانه‌هایشان بر این طبل می‌کوبند که خود همواره یکی از بسته‌ترین کشورها در این حوزه بوده‌اند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول