اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تزریق برق 2 نیروگاه استان سمنان به شبکه برق کشور

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: با وجود دو نیروگاه تولید برق در شهرهای سمنان و شاهرود و تزریق آن به شبکه برق کشور، کمک خوبی به تأمین بخشی از تولید برق خواهد شد.

تزریق برق 2 نیروگاه استان سمنان به شبکه برق کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان صبح امروز در دیدار با فرماندار سمنان اظهار کرد: کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سمنان تمام تلاش خود را برای خدمتگزاری به مردم شریف استان به کار گرفته‌اند و به انجام این خدمات افتخار می‌کنند.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های شرکت برق منطقه‌ای سمنان در زمینه تأسیسات شبکه انتقال و پست‌های فوق توزیع در استان بیان کرد: در سال‌های اخیر، سرمایه‌گذاری مناسبی در بخش زیرساخت‌های صنعت برق در استان صورت گرفته است و با وجود دو نیروگاه تولید برق در شهرهای سمنان و شاهرود و تزریق آن به شبکه برق کشور، کمک خوبی به تأمین بخشی از تولید برق کشور خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف برق از سوی مشترکان و مردم فهیم استان گفت: در حال حاضر؛ با توجه به شرایط نقدینگی صنعت برق، آنچه مهم‌تر از احداث تأسیسات صنعت برق در استان بوده، توجه به مصرف صحیح و بهینه توسط مردم خوب استان در انرژی الکتریکی است.

محمد بهرامی، فرماندار سمنان نیز با اظهار قدردانی از مجموعه مدیریت و کارکنان پرتلاش شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: صنعت برق یکی از صنایع مهم و زیرساختی بوده که رشد صنعت و اقتصاد وابسته به پویایی آن است.

وی با اشاره به اهمیت انرژی‌های تجدیدپذیر و ضرورت توجه به سرمایه‌گذاری در این بخش در استان سمنان گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان سمنان و تابش نور خورشید در بیش از 300 روز از سال، باید برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی، واگذاری تسهیلات و اعطای مشوق‌ها به آنان با دقت و توجه بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول