اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۴ هزار سمنانی متقاضی شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تاکنون نزدیک به چهار هزار نفر متقاضی شرکت در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در این استان هستند.

۴ هزار سمنانی متقاضی شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بعدازظهر امروز در دومین جلسه ستاد بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در سالن جلسات کوثر استانداری اظهار کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در دو سال گذشته، مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) به‌صورت غیرحضوری برگزار شد.

وی افزود: در سال جاری با عنایت به واکسیناسیون عمومی مردم برابر ویروس کرونا و شرایط پایدار در کنترل بیماری و همچنین به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) به‌صورت حضوری و در قالب اجتماعات در شهرستان‌های استان سمنان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: با توجه به پیشنهاد ستاد مردمی برگزاری مراسم و ستادهای شهرستانی، هماهنگی لازم برای برگزاری مراسم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام گرفته است.

ریواده بیان کرد: تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) یکی از مهم‌ترین مصادیق جهاد تبیین محسوب می‌شود که برای نسل چهارم انقلاب یک ضرورت است.

وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در حرم مطهر ایشان، شرایط لازم برای اعزام زائران به این مراسم فراهم شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بنابر گزارش کمیته اعزام زائران، تاکنون نزدیک به چهار هزار نفر متقاضی شرکت در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در این استان هستند که برنامه‌ریزی لازم برای حضور زائران در دستور کار قرار دارد.

ریواده خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های ارائه‌شده در همه شهرستان‌ها، برنامه‌های محوری برای گرامیداشت سی و سومین سالگرد حضرت امام (ره) پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول