اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استاندار سمنان: ارتش از استوانه‌های بسیار مهم نظام اسلامی است

استاندار سمنان گفت: ارتش علاوه بر ایفای رسالت بزرگ خود، در مواقع حساس و پرخطر و در حوادث طبیعی همواره در کنار مردم بوده و به یکی از استوانه‌های بسیار مهم نظام اسلامی تبدیل شده است.

استاندار سمنان: ارتش از استوانه‌های بسیار مهم نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با صدور پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین‌ماه، روز ارتش را به غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: ۲۹ فروردین هر سال در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به نام رادمردان و شجاعانی مزین شده که عزت، افتخار و اقتدار امروز این سرزمین نشانی از پایمردی، ایستادگی و رشادت آنان است.

در ادامه این پیام می‌خوانیم: غیورمردانی که در سنگر دفاع از دین، انقلاب و تمامیت ارضی این کشور، عاشقانه جان در طبق اخلاص نهاده و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز اسلامی به ارمغان آوردند.

استاندار سمنان در این پیام تأکید کرد: مفتخریم که امروز ارتش پرافتخار ایران اسلامی با رهبری داعیانه و خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا و در سایه‌سار مردم‌داری، خودباوری و خوداتکایی به‌عنوان پشتوانه‌ای عظیم برای حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این پیام می‌افزاید: ارتش علاوه بر ایفای رسالت بزرگ و ارزشمند خود، در مواقع حساس و پرخطر و به‌ویژه در حوادث طبیعی نیز همواره در خدمت و در کنار مردم به‌منظور کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان و جلب رضایت پروردگار، با همتی مضاعف کوشیده و این مجموعه عظیم را به یکی از استوانه‌های بسیار مهم نظام اسلامی تبدیل کرده است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اینجانب فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، امت شهیدپرور، پرسنل خدوم ارتش به‌خصوص یگان‌های مسلح ارتش جمهوری اسلامی مستقر در استان سمنان و خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران منتسب به این بزرگواران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند منان توفیق هرچه بیشتر آنها را در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول