اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح پروژه‌های عمرانی در روستاها و مناطق عشایری استان سمنان

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در ایام‌الله دهه فجر، پروژه‌های عمرانی در روستاها و مناطق عشایری استان سمنان افتتاح می‌شود.

افتتاح پروژه‌های عمرانی در روستاها و مناطق عشایری استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله قربانیان پیش از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: در دهه فجر برنامه‌های متعددی برای مردم عشایر و روستایی استان تدارک دیده شده است.

وی گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا در مناطق روستایی و عشایری و همچنین گل‌باران و عطرافشانی گلزار شهدا در این مناطق برخی از این برنامه‌هاست.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی و تولیدی در مناطق روستایی و عشایری افتتاح می‌شود، افزود: برگزاری بازی‌های بومی و محلی عشایر، محفل انس با قرآن ویژه روستاییان و عشایر، جشنواره نقاشی و بادبادک‌ها، مسابقه تیراندازی با سلاح شکاری بین عشایری، مسابقه قرآن کریم در مناطق عشایری و روستایی، برگزاری نشست‌های بصیرتی در روستاها و اعزام کاروان خدمات‌رسانی برخی از این برنامه‌ها در دهه فجر است.

قربانیان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی دهه فجر، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا در روستا، تقدیر از مربیان افتخاری برتر روستایی و تقدیر از کارآموزان و مهارت آموختگان برتر روستایی از دیگر برنامه‌های دهه فجر در مناطق روستایی و عشایر استان سمنان است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه از دستاوردهای کارگاهی مهارت‌آموزان، برگزاری ورک‌شاپ‌های آموزشی یک روزه با اعزام مربی به روستا، تولید محتواهای الکترونیکی برای بهره‌برداری روستاییان و عشایر، واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین و سم‌پاشی، برپایی میز خدمت در روستاها، ارائه خدمات بهداشتی در روستاها، ارائه میز خدمت و دیدار مردمی با مردم عشایر استان و دیدار با خانواده شهدای عشایر استان از دیگر برنامه‌ها است که در مناطق روستایی و عشایری استان برگزار می‌شود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: این برنامه در کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر پیش‌بینی‌شده و در ایام دهه فجر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول