اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جریان‌سازی رسانه‌ای و تبیین مفاهیم انقلاب در دستور کار روابط عمومی‌ها باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تولید محتوا، جریان‌سازی رسانه‌ای و تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی در قالب اقدامات اثرگذار در دستور کار روابط عمومی‌ها در دهه فجر سال جاری قرار گیرد.

جریان‌سازی رسانه‌ای و تبیین مفاهیم انقلاب در دستور کار روابط عمومی‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بعدازظهر امروز در سیزدهمین جلسه هیأت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان سمنان که در سالن جلسات غدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسیر انقلاب اسلامی مسیر خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی است.

وی افزود: تولید محتوا، جریان‌سازی رسانه‌ای و تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی در قالب اقدامات اثرگذار بر متن جامعه، در دستور کار روابط عمومی‌ها در ایام‌الله دهه فجر سال جاری قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: ما امروز در جنگ رسانه‌ای قرار داریم و ضرورت دارد تا در این جنگ رسانه‌ای، روایت‌های خود را داشته باشیم و اقداماتی که اثرگذاری بیشتری در متن جامعه دارد را در دستور کار قرار دهیم.

ریواده با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب اسلامی بدون تاریخ‌مصرف و ابدی است، عنوان کرد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان لازم است تا در این بخش به تولید محتوا، اطلاع‌رسانی و جریان‌سازی بپردازند.

وی بیان کرد: آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، استقلال و عزت، عقلانیت و برادری، ارزش‌های انقلاب اسلامی است که در یک کلام در قالب مکتب حاج قاسم سلیمانی می‌گنجد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: نظریه نظم انقلابی می‌گوید که انقلاب اسلامی یک پدیده زنده و دائماً در حال به‌روزرسانی است و در هر زمانی اشتباهات و نواقص را پذیرفته و برطرف خواهد کرد.

ریواده اضافه کرد: ما امروز نیاز داریم تا در دنیای حاضر که در اوج تحریم‌ها قرار داریم، مظلومیت در اوج اقتدار که عزت برای مردم و افکار عمومی است را تشریح کنیم و مردم بدانند ما در این شرایط که حتی در بحث داروهای کرونا تحریم شدیم، با عقلانیت توانستیم در زمینه واکسیناسیون با تولید داخلی به موفقیت برسیم.

وی تصریح کرد: در تبیین انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران باید گفت که انقلاب و جمهوری اسلامی، تجلی و تبلور اسلام و حکومت امت اسلامی بوده و بر پایه مفاهیم بلند اسلام شکل گرفته که نیازمند تشریح و تبیین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عنوان کرد: دولتی قوی خواهد بود که حرف نماینده و مدیر دولت، دغدغه و حرف مردم و مردمی باشد و برای تحقق این مهم ضرورت دارد از ظرفیت مردم در تمامی بخش‌ها استفاده شود و مشارکت مردمی افزایش یابد.

ریواده تأکید کرد: تبیین فسادستیزی و عدالت به‌عنوان یکی از آرمان‌های جمهوری اسلامی، از مواردی است که در دهه فجر سال جاری می‌تواند موردتوجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: هیأت رئیسه شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان باید در دهه فجر سال جاری با رویکردی متفاوت، تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی را در دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: جدول زمان‌بندی مدون به‌منظور اجرای برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری در استان، امری حائز اهمیت است که باید موردتوجه اتاق فکر روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

ریواده خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کاروان انقلاب در بخش‌های شهرستان‌های استان سمنان در طول مدت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری با هدف معرفی پیشگامان انقلاب در آن منطقه، با محوریت صدا و سیما و اجرای برنامه‌های بزرگداشت، می‌تواند موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول