اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲۶ هزار نفر در سامانه طرح جهش مسکن در سمنان ثبت‌نام کردند

استاندار سمنان گفت: تا امروز بالغ بر ۲۶ هزار نفر متقاضی دریافت مسکن در استان در سامانه مختص طرح جهش مسکن ثبت‌نام کردند.

۲۶ هزار نفر در سامانه طرح جهش مسکن در سمنان ثبت‌نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن در استان بیان کرد: اقدامات لازم برای تسریع در تحقق اهداف قانون جهش تولید مسکن در استان به‌عنوان اولویت اصلی دولت در دستور کار است.

وی گفت: استان سمنان باید در بحث اجرای قانون جهش تولید مسکن پیشرو و پیشگام بوده و اقدامات به‌صورت شبانه‌روزی و جهادی ادامه داشته باشد.

استاندار سمنان افزود: در ۱۹ شهر استان زمین به‌صورت ۱۰۰ درصدی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن تأمین‌شده که برای دو شهر باقیمانده نیز اقدامات در حال انجام است تا به هیچ عنوان دغدغه تأمین زمین در استان نداشته باشیم.

هاشمی ادامه داد: بررسی‌ها به‌منظور تعیین واجد شرایط بودن ثبت‌نام کنندگان در دست اقدام است که تا این لحظه از مجموع ۲۶ هزار نفر ثبت‌نام کنندگان، ۱۱ هزار و ۵۱۰ نفر دارای فرم (ج) سبز هستند.

وی تصریح کرد: در اقدام بعدی، اطلاع‌رسانی به این افراد برای تکمیل و قطعی کردن ثبت‌نام خود با مراجعه به دفاتر پیشخوان از طریق پیامک طی زمان‌بندی مشخص و به‌صورت مرحله‌ای در حال انجام است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: از سوی دفاتر پیشخوان استان سمنان به جهت تکمیل پرونده و قطعی ساختن ثبت‌نام، تاکنون برای یک هزار و ۵۰۰ نفر پیامک مراجعه به دفاتر ارسال شده است.

وی تأکید کرد: طی جلساتی با دفاتر پیشخوان، به جهت مسأله کرونا، پیش‌بینی‌ها به جهت تسریع در امور و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این مراکز انجام شود.

هاشمی با بیان اینکه تمام بسترهای لازم به جهت آغاز عملیات اجرایی قانون جهش تولید مسکن در استان مهیا و فراهم است، تصریح کرد: پیگیری‌ها از مرکز برای رفع موارد و مسائل باقیمانده پیرامون اجرای قانون جهش تولید مسکن در خصوص نوع قرارداد واگذاری و قیمت ساخت به جهت تعیین تکلیف و تسریع در امور انجام خواهد شد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه جلسات شورای مسکن و جلسات پیگیری آخرین وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن به‌صورت مستمر برگزار خواهد شد، گفت: مسائل و مواردی که در حوزه داخل استان در خصوص بانک‌ها و شهرداری‌ها در قالب اجرای قانون جهش تولید مسکن وجود دارد، بررسی و برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول