اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مطیعی: افراد انقلابی و دلسوز در مناصب دولتی به‌کارگیری شوند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مردم انتظار دارند تا در مناصب دولتی، افرادی به کار گرفته شوند که انقلابی و دلسوز نظام باشند که تاکنون در انتصابات این‌گونه عمل شده است.

مطیعی: افراد انقلابی و دلسوز در مناصب دولتی به‌کارگیری شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی بعدازظهر امروز در دیدار سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که در دفتر امام جمعه سمنان انجام شد، اظهار کرد: قاضی‌زاده هاشمی با فرهنگ استان سمنان آشنایی دارد و این استان را می‌شناسد.

وی افزود: اینکه پس از سفر ریاست جمهوری و بیان برخی موارد از سوی خانواده شهدا و ایثارگران، معاون وی در استان سمنان حضور یافت، نشان از این دارد که دولت، بنا بر خدمت و گره‌گشایی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان عنوان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران تنها نیازمند حمایت مادی نیستند؛ بلکه نیازهای معنوی آنان دارای اهمیت بیشتری است.

مطیعی اضافه کرد: مردم انتظار دارند تا در مناصب دولتی، افرادی به کار گرفته شوند که انقلابی و دلسوز نظام باشند که تاکنون در انتصابات این‌گونه عمل شده است.

وی تصریح کرد: حضور بین مردم و رسیدگی به امور آنها بر پایه و اساس قانون توسط مسؤولان و به‌کارگیری افراد دلسوز نظام، باعث اعتماد و امید بیش از پیش مردم خواهد شد.

سمنان بعد از اصفهان بالاترین شهدا را تقدیم انقلاب کرد

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: حضور قاضی‌زاده هاشمی که از خانواده و بیت شهدا و ایثارگران است را به استان سمنان خیرمقدم عرض می‌کنیم.

وی افزود: قاضی‌زاده هاشمی به‌واسطه حضور و خدمت در استان سمنان، به استان شناخت دارد که بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان ادامه داد: بر اساس سرانه جمعیت، استان سمنان بعد از استان اصفهان، بالاترین شهدا را تقدیم انقلاب کرده است.

هاشمی بیان کرد: به خاطر علاقه‌ای که مردم به رئیس‌جمهور دارند، نشست اقشار با محوریت خانواده شهدا برگزار و مباحثی مطرح شد.

وی ادامه داد: پیرو این مباحث، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز برای بررسی موارد مطرح‌شده در استان سمنان حضور یافت که بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان عنوان کرد: با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بارقه امیدی در خانواده شهدا و ایثارگر استان یقیناً به وجود خواهد آمد.

هاشمی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان انسانی وارسته و سرمایه ارزشمندی برای استان است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول