اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آغاز ثبت‌نام نخستین رویداد «استان‌آپ» در سمنان

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان از آغاز ثبت‌نام نخستین رویداد «استان‌آپ» در این استان خبر داد و گفت: جذب سرمایه‌گذار موضوع اصلی این رویداد است.

آغاز ثبت‌نام نخستین رویداد «استان‌آپ» در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محسن نظری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود از آغاز ثبت‌نام نخستین رویداد «استان‌آپ» در این استان خبر داد و اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذار موضوع اصلی این رویداد است.

وی گفت: این رویداد با اعلام فراخوان عمومی و ثبت‌نام تیم‌ها در سامانه جامع انجام شده و پس از پایش اولیه و برگزاری کلاس‌های آموزشی غیرحضوری و حضوری، اختتامیه برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه، این «استان‌آپ» برای نخستین بار در این استان رقم می‌خورد، افزود: این برنامه با مشارکت صندوق پژوهش و نوآوری استان سمنان و کشور برگزار می‌شود.

نظری با اشاره به مشکلات متعدد استان سمنان در بخش معدن، آب و انرژی، بیان کرد: ما ایده‌هایی برای رفع مشکل و چالش آب و در معدن ایده‌های فناورانه و مبتنی بر بازار و فرآوری معدنی داریم و فرصت خوبی برای استان است تا اکوسیستم هم‌افزایی و جذب سرمایه و ایده‌های پخته را داشته باشیم.

وی با دعوت از دانشگاهیان، دانشجویان و ایده‌پردازان و مراکز دانش‌بنیان استان سمنان برای شرکت در این «استان‌آپ» گفت: کشاورزی هوشمند، صنایع معدنی، آب و انرژی خورشیدی و بادی در استان سمنان به‌طور ویژه موردتوجه است و باید از ظرفیت استارت‌آپ‌ها استفاده شده و به این رویداد جذب شوند.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با اشاره به فعالیت ۲۰۰ شرکت در حوزه‌های آی‌تی استان، گفت: در پارک علم و فناوری استان در زمینه ارتباطات و اطلاعات شرکت‌های مختلفی فعالیت دارند که به مرحله عرصه ایده و محصول رسیدند و استان آپ می‌تواند زمینه سرمایه‌گذاری را برای آنان فراهم کند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول