اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تعطیلی ۸۴۲ واحد صنفی ناقض دستورالعمل‌های کرونایی در سمنان

رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان گفت: ۸۴۲ مورد پلمب واحدهای صنفی و ۵۹۵ مورد معرفی واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی در راستای نظارت بر دستورالعمل‌های کرونایی در این استان انجام شد.

تعطیلی ۸۴۲ واحد صنفی ناقض دستورالعمل‌های کرونایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌ا‌لله ولی‌پوری‌اصلانی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان بعدازظهر امروز در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری اظهار کرد: این کمیته نقش خوب و توانایی در بحث بازرسی و نظارت از ابتدای همه‌گیری کرونا داشته است.

او گفت: ۴۱ جلسه رسمی کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی با مصوبات مرتبط تشکیل شده و نظارت لازم بر اجرای مصوبات صورت گرفته است.

رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریورماه سال جاری، ۱۲ هزار و ۵۲۳ مورد بازرسی و نظارت در حوزه‌های مختلف در بحث بیماری کرونا انجام گرفت.

ولی‌پوری‌اصلانی بیان کرد: سه کارگروه ذیل این کمیته از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا مشغول فعالیت هستند.

او گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان شهریور امسال، ۶۹ هزار مورد بازرسی، ۸۴۲ مورد پلمب واحدهای صنفی، ۵۹۵ مورد معرفی به تعزیرات حکومتی، ۱۱۵۰ مورد معرفی به اماکن و هفت هزار و ۶۸۵ صدور اخطار توسط این کمیته انجام شده است.

علی خداداد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و رئیس کمیته اجرایی و هماهنگی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان هم در این نشست گفت: ابلاغ مصوبات قرارگاه ملی و استانی در طول مدت همه‌گیری کرونا توسط این کمیته انجام شده و همچنان ادامه دارد.

او با بیان اینکه ۸۸ جلسه قرارگاه ملی و ۵۸ جلسه قرارگاه استانی تاکنون برگزار شده است، گفت: ۳۳۹ مصوبه به دستگاه‌ها اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها تاکنون در بحث مقابله با کرونا ابلاغ شده است.

رئیس کمیته اجرایی و هماهنگی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان گفت: دو مورد گزارش مکتوب از وضعیت استان و اقدامات انجام شده به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نماینده معین هیأت دولت در بحث کرونا در استان ارائه شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول