اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سردار رشید: ارتش و سپاه نمره بسیار خوبی در رزمایش مدافعان آسمان ولایت گرفتند

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه ارتش و سپاه در رزمایش پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ نمره بسیار خوبی گرفتند، گفت: کلیه روش‌ها و تاکتیک‌هایی که پدافند هوایی ارتش و سپاه تحت کنترل این قرارگاه اتخاذ می‌کنند، بیشترین انطباق را با دکترین عملیاتی نیروهای مسلح ما دارد.

سردار رشید: ارتش و سپاه نمره بسیار خوبی در رزمایش مدافعان آسمان ولایت گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار سرلشکر غلامعلی رشید در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ اظهار کرد: این رزمایش متشکل از سه نیروی ارتشی و سپاهی شامل نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه، تحت کنترل و فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور در حال طرح ریزی و اجرا است.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) ادامه داد: ما مشاهده کردیم که در این رزمایش کلیه تهدیدات و اقدامات تهدیدآمیز دشمن را مشابه یک صحنه واقعی جنگ ساماندهی و طرح ریزی شده و فرماندهان و رزمندگان نیروهای پدافند هوایی ارتش و سپاه به موقع آنها را کشف، رهگیری و منهدم کردند.

وی با بیان اینکه ارتش و سپاه در این رزمایش نمره بسیار خوبی کسب کرده‌اند، گفت: ما نمره بسیار قابل قبولی از طرف قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) که از سوی فرمانده معظم کل قوا)مدظله العالی) بر این رزمایش نظارت و ارزیابی می‌کند به نیروهای عمل‌کننده در این رزمایش می‌دهیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) ادامه داد: ویژگی دیگر این رزمایش این است که عمده تجهیزات و تسلیحاتی که در آن به کار گرفته شده بومی و ساخت صنایع داخلی کشور است.

رشید خاطرنشان کرد: کلیه روش‌ها و تاکتیک‌هایی که برادران پدافند هوایی ارتش و سپاه تحت کنترل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اتخاذ می‌کنند بیشترین انطباق را با دکترین عملیاتی نیروهای مسلح ما دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول