اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در سمنان معرفی شدند

دستگاه‌های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی استان سمنان معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در سمنان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نادر مالکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان ظهر امروز در آیین ویدئوکنفرانسی معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: در این جشنواره، ۷۳۴ شاخص اختصاصی در ۵۳ دستگاه اجرایی این استان موردسنجش قرار گرفته است.

وی افزود: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در جشنواره شهید رجایی بر اساس شاخص‌های تعیین‌شده عمومی و اختصاصی، در حالی انجام شد که از آبان‌ماه سال ۱۳۹۹ ابلاغ و آغاز شد و تا پایان مردادماه سال جاری ادامه داشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان گفت: شرکت‌های آبفا، توزیع برق، حفاظت محیط زیست، شرکت شهرک‌های صنعتی، اداره کل گمرک، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امور مالیاتی، آب منطقه‌ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ثبت احوال ازجمله دستگاه‌های اجرایی استان بودند که در شاخص‌های مختلف عمومی و اختصاصی و حوزه‌های مختلف ارزیابی به‌عنوان دستگاه برتر شناخته شدند.

مدیران تا آخرین لحظه خدمتگزار مردم هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: مدیران این استان در قالب الگوهای برتر جشنواره شهید رجایی در زمینه خدمت‌رسانی مطلوب تلاش می‌کنند و تا آخرین لحظه عمر مدیریت خود در راستای خدمتگزاری به مردم مشغول هستند.

حبیب‌الله خجسته‌پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی به‌عنوان الگو و اسوه مدیریت مردمی در نظام جمهوری اسلامی، گفت: همه ما موظف هستیم تا آخرین لحظاتی که پشت میزهای خدمت قرار داریم، همچون روز نخست مدیریت، خادمان صدیق و امانت‌داران خوب برای مردم باشیم و خدمت کنیم.

وی افزود: اینکه امروز شرکت‌های آب منطقه‌ای، توزیع برق و برق منطقه‌ای، ادارات امور مالیاتی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گمرک، حفاظت محیط زیست، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت شهرک‌های صنعتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ثبت احوال استان سمنان متناظر با چالش‌های کم‌آبی، قطعی برق و سایر موارد، به‌واسطه اقدامات جزو دستگاه‌های برتر شناخته شده‌اند، نشان‌ می‌دهد که تلاش مجموعه مدیریت استان و در صدر آن‌ها استاندار سمنان برای توسعه زیرساخت‌ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: مجموعه مدیریت این استان در راستای رفع چالش‌ها شناخت و تلاش مطلوبی داشتند و این خبری بسیار نویدبخش است و امیدواریم در ادامه مسیر نیز شاهد رشد و توسعه همه‌جانبه استان در آینده باشیم.

خجسته‌پور تصریح کرد: این امر نشان‌دهنده این است که مجموعه مدیران استان سمنان همچنان در حال تلاش و خدمت به مردم هستند و تا آخرین لحظه ادای دین می‌کنند و اقدامات خود را به‌درستی انجام خواهند داد.

وی گفت: به‌طور ویژه باید از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان تشکر کنم که یکی از بهترین دستگاه‌های اجرایی استان است و علاوه بر مباحث تأمین، تخصیص و برنامه‌ریزی بودجه، در بخش جشنواره شهید رجایی نیز تلاش می‌کند؛ همچنین از دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان که به‌نوعی دیگر این وظیفه را برعهده دارد، قدردانی می‌کنم.

افزایش عمق مدیریت تأثیر شایانی در خدمتگزاری دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: طولانی و یا کوتاه بودن دوره مدیریت حائز اهمیت نیست، بلکه باید توجه کنیم که عمق دوران مدیریت افزایش پیدا کند تا بتوانیم خدمت قابل‌توجه و ارزشمندی را به مردم ارائه دهیم.

خجسته‌‌پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی به‌عنوان اُسوه و الگوی دولت مردمی در نظام جمهوری اسلامی، گفت: وی در دوران کوتاه نخست‌وزیری و ریاست جمهوری خود، اثرگذاری بسیار ماندگاری داشت و باید به‌عنوان الگوی برتر در حوزه دولت مردمی برای همه مدیران جمهوری اسلامی مدنظر و مورد توجه قرار داشته باشد.

وی افزود: صداقت، مردم‌داری، بی‌ریا بودن، سادگی و بی‌آلایشی از ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار است که در زندگی شخصی و دوران نخست‌وزیری و ریاست جمهوری وی قابل‌مشاهده بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: خرسندیم که مدیران این استان همچنان در حال خدمت هستند و مانند روزهای نخست تلاش می‌کنند و هیچ‌کدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان، به‌واسطه تغییر دولت و مدیریت‌ها، وقفه‌ای را در امور خدمتی خود ایجاد نکردند که این همان پیروی از را شهیدان رجایی و باهنر است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول