اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نماینده دامغان: پرونده معدن طزره در دست پیگیری است

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: پرونده معدن طزره دامغان در قوه قضائیه در دست پیگیری است.

نماینده دامغان: پرونده معدن طزره در دست پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، علی‌اکبر علیزاده‌برمی، نماینده مردم دامغان در مجلس در دیدار با جمعی از مسؤولان و نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان دامغان، ضمن تقدیر از حضور جهادی دانشجویان در عرصه‌های مختلف تأکید کرد: بدون شک نسل جدید جوانان کشور از نظر وظیفه‌شناسی و حضور در عرصه‌های گوناگون نظام و انقلاب از نسل‌های گذشته جلوترند.

او در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان پیرامون معدن طزره اظهار کرد: در مسأله معدن، آنچه به ما برمی‌گشت، فعال شدن سازمان بازرسی، اداره کار استان و قوه قضائیه بود و پرونده هم تشکیل شد و در دست پیگیری است.

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: بنده در چند نوبت در تماس با دادستان، پیگیر پیشرفت پرونده بوده‌ام و شما عزیزان نیز می‌توانید از طریق دادستان قضایی این مسأله را دنبال کنید.

علیزاده‌برمی در پاسخ به پرسش مطرح‌شده در بحث خانواده و جمعیت، به تشریح طرح مجلس شورای اسلامی با عنوان طرح تعالی خانواده و جوانی جمعیت پرداخت.

او در ارتباط با موضوع طرح شفافیت اظهار داشت: این طرح پس از بررسی مجدد در کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس مصوب شده است و طبق آیین‌نامه هیأت رئیسه در نوبت صحن علنی مجلس قرار دارد.

نماینده مردم دامغان در مجلس پیرامون طرح صیانت از فضای مجازی تأکید کرد: فضای مجازی در کشور ما هیچ قانون و سامانی ندارد و شاید فضای مجازی هیچ کشوری در دنیا تا این اندازه رها نباشد.

وی تصریح کرد: وقتی طرحی به‌صورت اصل هشتادوپنجی مورد بررسی قرار گیرد، امکان ارائه نظر از سوی کارشناسان و متخصصانی غیر از نمایندگان مجلس نیز در این کمیسیون فراهم می‌شود. نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: همچنین این طرح به‌صورت علنی و با اطلاع‌رسانی جزئیات به مردم عزیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در ابتدای این دیدار، نمایندگان بسیج دانشجویی به بیان دیدگاه‌ها و پرسش‌های خود پیرامون موضوعات مختلف ملی و منطقه‌ای پرداختند.

مسأله خانواده و پیری جمعیت، معدن طزره و پیگیری احقاق حقوق کارگران، طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و نیز پیگیری سرانجام طرح شفافیت از جمله موضوعات مطرح‌شده از سوی دانشجویان بود.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول