اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برخورد قاطع دستگاه قضایی با مدیرانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارند

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: مسؤولانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارند، بدانند که در سراسر کشور برخورد قانونی با آنها خواهد شد.

برخورد قاطع دستگاه قضایی با مدیرانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارند

سعید عمرانی در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: هم مانع‌زدایی و هم پشتیبانی و جهش تولید برای ما نه در شعار، بلکه در عمل بسیار مهم است.

او گفت: هنوز برخی مسؤولان کارهایی که پارسال انجام می‌دادند، را ادامه می‌دهند و همان امور و نگاه را پی می‌گیرند؛ در حالی که سال متفاوتی را تجربه می‌کنیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور اضافه کرد: برخی مدیران همان جوابی را که در سال ۱۳۹۹ در حوزه حمایت از تولید به ما می‌دادند، در سال ۱۴۰۰ هم بیان می‌کنند و مفهوم و شعار انقلابی سال هنوز در دلشان ننشسته است.

عمرانی تصریح کرد: قوه قضائیه از ابتدا با تمام نهادها در تعامل بوده و اگر تعامل نباشد، قوانین این اجازه را به ما می‌دهد که در حوزه بررسی فعل و ترک فعل ورود کنیم.

او گفت: دوران مماشات گذشته و وقتی برای این کار نیست؛ بالاخره مسؤولی حامی تولید و صنعت است یا نیست؛ اگر نیست، باید جایگاهش را به فرد دیگری بدهد.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: اگر مسؤولانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارند، بخواهند مقاومت یا ترک فعل کنند، همکاران من در سراسر کشور برخورد قانونی خواهند کرد؛ اما علاقه نداریم که وارد آن حوزه شویم.

عمرانی بیان کرد: توصیه ما این است که مسؤولان از تمام ظرفیت‌هایشان استفاده کنند؛ هر مسؤولی خودش می‌داند یک امضای خوب و یک امضای بد دارد؛ برای تولید، امضای خوب باید استفاده شود.

او اضافه کرد: خودمان می‌دانیم که اگر بخواهیم یک نفر را سر کار بگذاریم، امروز و فردا می‌کنیم یا کارش را با اولویت انجام نمی‌دهیم؛ اما دستگاه قضایی مقابل این رفتارهای برخی مدیران ساکت نخواهد بود.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: امروز همه اقتدار و امنیتمان در گرو این است که آزاد باشیم و اقتصاد آزاد بدون نیاز به کشورها و وابستگی معنا می‌یابد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/م/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول