اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کارها در روابط عمومی به‌صورت تخصصی انجام شود

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان گفت: باید به حوزه روابط عمومی نگاه علمی، تخصصی و تأثیرگذار داشته باشیم و کارها در این حوزه به‌صورت تخصصی انجام شود.

کارها در روابط عمومی به‌صورت تخصصی انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، قاسم شریفی پیش از ظهر امروز در پنجمین جلسه هیأت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان سمنان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را به طلایه‌داران عرصه اطلاعات و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی، یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های کاری در ادارات است، افزود: در دستگاه‌هایی که مدیران به حوزه روابط عمومی توجه داشتند، قطعاً آن دستگاه موفق به کسب توفیقاتی شده است.

دبیر هیأت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان سمنان بیان کرد: باید به حوزه روابط عمومی نگاه علمی، تخصصی و تأثیرگذار داشته باشیم و اگر در روابط عمومی کار به‌صورت تخصصی انجام شود قطعاً هم مردم رضایت خواهند داشت و هم مدیر و هم آن‌که مجموعه توفیقاتی را کسب خواهد کرد.

شریفی با بیان اینکه باید امسال برنامه‌های ویژه به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات برگزار شود، ادامه داد: نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی با حضور استاندار با محوریت حوزه روابط عمومی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه ضمن قدردانی از هیأت رئیسه قبلی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان، احکام اعضای جدید اهدا می‌شود، همچنین تجلیل از خانواده یکی از فعالان روابط عمومی و اطلاع‌رسانی از دیگر برنامه‌های این جلسه است.

به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی مدیران و روابط عمومی‌‌های سمنان

معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: امروز پنجمین جلسه شورای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان سمنان با محوریت تصمیم‌گیری به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار می‌شود.

حجت‌الله یحیایی اضافه کرد: بانک اطلاعاتی مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان به‌روزرسانی شده است.

رئیس دبیرخانه هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان سمنان عنوان کرد: طی مکاتبه‌ای با مدیران دستگاه‌های اجرایی خواستار تجلیل از مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی‌ها شده‌ایم.

وی بیان کرد: امیدواریم امسال با برگزاری برنامه‌های متنوع بتوانیم از تلاش همکاران در حوزه روابط عمومی قدردانی کنیم.

معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان افزود: مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی‌ها نقش به‌سزایی را در دستگاه‌های اجرایی ایفا می‌کنند و باید از ظرفیت این عزیزان برای اعلام عملکرد فعالیت‌های صورت گرفته دولت در شهرها و روستاها استفاده شود.

به گزارش فارس؛ دیدار هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان سمنان با آیت‌الله شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان، برگزاری نشست مشترک مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی با اصحاب رسانه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و تبلیغات گسترده در استان با همکاری شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات ازجمله مصوبات این جلسه بوده است.

استفاده از رسانه‌ها و بستر فضای مجازی برای تبلیغات، پخش برنامه گفت‌وگو محور با محوریت روابط عمومی از صداوسیمای مرکز سمنان، تجلیل از مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی طی جلسه‌ای در دستگاه‌های اجرایی و حضور اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان سمنان در دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود به‌منظور تجلیل از مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول