اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دعوت شورای ائتلاف استان سمنان از آیت‌الله رئیسی

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کرد.

دعوت شورای ائتلاف استان سمنان از آیت‌الله رئیسی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شورای ائتلاف استان سمنان در نامه‌ای به حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، از او خواستند تا زمینه حضور آیت‌الله رئیسی را در انتخابات ریاست‌جمهوری فراهم آورد.

در این نامه می‌خوانیم: نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایطی حساس و حیاتی قرار دارد. انقلابی که به فرموده پیر خمین، انقلاب پابرهنگان بود؛ اما با توجه به عملکرد کارگزاران دولتی در دهه‌های اخیر، معتقدیم چالش امروز کشور ارتجاع نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی، خصوصاً «عدالت»، بی‌توجهی به معیشت مردم و... بوده که منجر به دوری از آرمان‌های امام و شهدا شده است.

در ادامه آمده است: عدالتی موردنظر بوده که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در صدر اهداف اولیه همه بعثت‌های الهی است و در جمهوری اسلامی نیز دارای همین شأن و جایگاه است؛ در حالی که امروز با آرمان‌های امام و انقلاب فاصله گرفته‌ایم.

همچنین تصریح شده است: همه دلسوزان انقلاب، اهمیت و ضرورت شکل‌گیری دولت اسلامی و ایجاد کابینه‌ای قوی و کارآمد که مورد اجماع اکثریت باشد، را درک کرده‌اند. دولت آینده علاوه بر مقبولیت بالا باید با اعتماد به جوانان انقلابی، متعهد و متخصص به‌سوی قله‌های رفیع عدالت و سربلندی در جهان با مدیریت جهادی حرکت و در راستای شکل‌گیری تمدن اسلامی ایفای نقش کند.

این نامه می‌افزاید: عملکرد جهادی و انقلابی و توجه به جوانان مؤمن انقلابی با مدیریت آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه موجبات اعتماد و رضایت اقشار مردم شریف ایران اسلامی را در پی داشته و این نوع مدیریت در جهت آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی بوده است.

در بخش دیگری آمده است: جبهه انقلاب بیش از هر موقعیتی، امروز به وحدت و اجماع گفتمانی نیازمند است. ضمن احترام به تمام کاندیداهای جریان انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری، تنها شخصیتی که موجب اجماع بین نیروهای انقلاب خواهد شد، حضرت آیت‌الله رئیسی است.

در بخش دیگری می‌خوانیم: سرمایه رأی ۱۶ میلیونی در انتخابات گذشته و عملکرد چند سال اخیر ایشان در قوه قضاییه موجبات محبوبیت و مقبولیت بیشتر ایشان بین آحاد جامعه شده است و تقاضا می‌شود تا همه تلاش خود را در فراهم آوردن زمینه حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ به کار گیرید تا همه با هم گام بلندی در مسیر چله دوم انقلاب و حرکت در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی و ناکامی دشمنان برداریم.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول