اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

واژگونی ۲ خودرو در محورهای سمنان ۵ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: واژگونی دو خودرو در محورهای این استان منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

واژگونی ۲ خودرو در محورهای سمنان ۵ مصدوم برجای گذاشت

مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: واژگونی دو خودرو در محورهای استان سمنان منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

وی افزود: بنابر گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان سمنان، بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۴۰ محور سمنان- دامغان، چهار نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: عوامل امداد و نجات از پایگاه‌ آهوان به محل وقوع حادثه اعزام و مصدومان نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمدخانی بیان کرد: عباس بینایی، علی‌اصغر دیهیم‌فر و امیرحسین رضوانی ازجمله نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر بودند که در این عملیات به امدادرسانی پرداختند. 

واژگونی پیکان‌وانت در محور شاهرود- دامغان

وی اضافه کرد: همچنین واژگونی یک دستگاه پیکان‌وانت در کیلومتر ۴۵ محور شاهرود- دامغان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان سمنان گزارش شد.  

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان عنوان کرد: امدادگران هلال احمر از پایگاه‌ نعیم‌آباد به محل وقوع حادثه اعزام شدند و به امدادرسانی پرداختند.

محمدخانی با بیان اینکه این حادثه منجر به مصدومیت یک نفر شد، ادامه داد: فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای امداد و نجات هلال احمر که در این عملیات حضور داشتند، محمدمهدی حق‌گو، مجید حکیمی و محمد نظربیگی بودند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول