اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

طرح شهید سلیمانی در سمنان با قدرت ادامه دارد

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با قدرت برای مقابله با کرونا و بیماریابی در استان سمنان ادامه دارد.

طرح شهید سلیمانی در سمنان با قدرت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین صبح امروز در جلسه کمیته بازرسی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا که در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اخبار و اطلاعاتی که وزیر بهداشت ارائه داد، تأکید وزیر کشور و مصوبات ستاد استانی که مسائل را پیگیری می‌کنند، موج چهارم بیماری و احتمال گسترش کرونای انگلیسی با آسیب بیشتر وجود داشته و به همین منظور، در این جلسه بررسی موارد و مسائل مرتبط با بازرسی و پیشگیری از گسترش بیماری انجام می‌شود.

وی افزود: نیاز است تا ادارات و دستگاه‌ها از هفته آینده دستورالعمل‌ها را بازنگری کرده و بر اساس مؤلفه‌های چندگانه، اقدامات پیشگیرانه و نظارت‌های ویژه‌تر و بیشتر را در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: ۳۵ اکیپ بازرسی توسط دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری در یک سال گذشته از دستگاه‌های اجرایی بازدید کردند.

سعدالدین بیان کرد: ۵۳۰ بازرسی حضوری و ۱۶۵ مورد نیز بازرسی تلفنی به‌منظور راستی‌آزمایی در خصوص گزارش‌های واصله انجام شد.

وی افزود: کمیته بازرسی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا همواره به دور از مچ‌گیری دنبال اغنا در بحث مدیریت مقابله با کروناست.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: با توجه به نزدیکی به شب عید و مراجعه مردم به بازار و مغازه‌ها، نیاز است تا در این خصوص طی جلسه‌ای با گروه‌های مرجع، سازمان‌دهی جدیدی صورت گیرد.

سعدالدین اظهار کرد: رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها باید با شدت بیشتری افزایش یابد تا شاهد گسترش و رشد بیماری و افزایش مشکلات در این حوزه نباشیم.

وی بیان کرد: مرحله دوم واکسیناسیون نیز در حال انجام است که با انجام این مهم و مراحل نهایی تست واکسن ایرانی و ورود سایر واکسن‌هایی که از سایر کشورها خریداری می‌شود، شاهد واکسیناسیون عمومی و کاهش بیماری و از بین رفته چرخه انتقال باشیم.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: ماسک زدن باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد؛ چراکه این مهم می‌تواند تا ۹۶ درصد از انتقال بیماری جلوگیری کند.

سعدالدین بیان کرد: طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز باقدرت همچون گذشته و در بحث بیماریابی ادامه دارد.

وی افزود: ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و وسایل مورد نیاز برای مقابله با گسترش بیماری به‌اندازه کافی وجود داشته و کمبودی نداریم که بتوانیم با آگاهی بیشتر و اطلاع‌رسانی گسترده برای تمامی مردم، صنوف، ادارات و دستگاه‌های اجرایی، در راستای کاهش بیماری و قطع زنجیره انتقال گام برداریم.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان عنوان کرد: با توجه به فرارسیدن ماه رجب و اعیاد این ماه، رعایت پروتکل‌ها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد؛ هیأت های مذهبی نیز در بحث رعایت پروتکل‌ها حساسیت‌های ارزشمندی داشته و دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

سعدالدین اظهار کرد: دستورالعمل‌ها برای رنگ‌بندی‌های شهرها بر اساس رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد و آبی در خصوص تردد، دورکاری، مشاغل و اصناف چهارگانه، مدارس و ... ابلاغ شده است.

وی افزود: سازمان امور اداری و استخدامی کشور، یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران را پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و اقدامات در حوزه مدیریت این بیماری تعیین کرده است که عملکرد مدیران بر این اساس ارزیابی می‌شوند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول