اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

عضویت افزون بر ۱۱ هزار نفر در کتابخانه‌های روستایی سمنان

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: در استان سمنان ۲۵ کتابخانه روستایی فعال است که افزون بر ۱۱ هزار نفر عضو این کتابخانه‌ها هستند.

عضویت افزون بر ۱۱ هزار نفر در کتابخانه‌های روستایی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، مهدی صمیمیان پیش از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی کتابخانه خیرساز روستای دوستدار کتاب مؤمن‌آباد شهرستان سرخه اظهار کرد: در استان سمنان ۲۵ کتابخانه روستایی فعال است که افزون بر ۱۱ هزار نفر عضو این کتابخانه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه ۲۲۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های روستایی استان سمنان موجود است، ادامه داد: ساخت کتابخانه در روستای مؤمن‌آباد به‌عنوان روستای دوستدار کتاب امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان کلنگ‌زنی شد و برای ساخت این طرح ۱۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان اضافه کرد: با هدف حمایت از کتابخوانی، با کسب رتبه برتر کتابخانه مؤمن‌آباد به‌عنوان روستای دوستدار کتاب در کشور، اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان جوایز ارزنده‌ای را به کارکنان این کتابخانه اهدا کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان نیز اظهار کرد: جوامع با انسان‌های خلاق، فعال و توانمند توسعه می‌یابد و کتابخوانی یکی از رویکردهای مهم در رشد و بالندگی یک جامعه است.

فاطمه منصوری دامه داد: کلنگ‌زنی کتابخانه روستای مؤمن‌آباد در دهه مبارک فجر را به فال نیک می‌گیریم و این کتابخانه به‌طورقطع در توسعه این روستا بسیار مؤثر خواهد بود و از تلاش و حمایت ویژه خیران برای ساخت کتابخانه مؤمن‌آباد پیشاپیش صمیمانه سپاسگزارم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول