اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری دوره بازآموزی طرح امداد و نجات زمستانه در سمنان+ تصاویر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از برگزاری دوره بازآموزی طرح امداد و نجات زمستانه ویژه نجاتگران و امدادگران این جمعیت خبر داد.

برگزاری دوره بازآموزی طرح امداد و نجات زمستانه در سمنان+ تصاویر

مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از برگزاری دوره بازآموزی طرح امداد و نجات زمستانه ویژه نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان سمنان خبر داد.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این دوره، آمادگی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان سمنان برای طرح امداد و نجات زمستانه و پوشش بهتر حوادث است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان افزود: برگزاری دوره‌های بازآموزی نجاتگران نقش به‌سزایی در کیفیت ارائه خدمات به حادثه‌دیدگان و انجام مأموریت‌های سازمانی دارد.

محمدخانی بیان کرد: این آموزش‌ها از ضروریات یکسان‌سازی اطلاعات و به‌روزرسانی دانش و افزایش مهارت‌های عملی نجاتگران است.

وی با اشاره به برگزاری بازآموزی در دوره کوهستان با رویکرد برف، بهمن و کولاک، عنوان کرد: انتقال مصدوم، کار با تجهیزات و شناخت مخاطرات، جست‌وجو، رهاسازی و کمک‌های اولیه از سرفصل‌های ارائه‌شده این دوره بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه به ۸۰ نفر در شعب این استان و در هر شعبه به‌صورت جداگانه این آموزش‌ها ارائه شد، تصریح کرد: دوره بازآموزی در جمعیت هلال احمر تمام شهرستان‌های استان برگزار شد و تمام شرکت‌کنندگان پس از گذراندن این دوره و کسب مهارت لازم گواهی شرکت در دوره را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول