اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

احداث ۳۰ پروژه آموزشی در سمنان/ وضع نگران‌کننده مدارس تخریبی مرکز استان!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از احداث ۳۰ پروژه آموزشی در سمنان خبر داد و گفت: تعداد قابل‌توجهی از مدارس شهرستان سمنان نیازمند «مقاوم‌سازی» و «تخریب و بازسازی» هستند.

احداث ۳۰ پروژه آموزشی در سمنان/ وضع نگران‌کننده مدارس تخریبی مرکز استان!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سعید هژبری ظهر امروز در دیدار با سرپرست فرمانداری سمنان، به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در مورد مدارس شهرستان سمنان پرداخت و اظهار کرد: وضعیت فضای فیزیکی مدارس سمنان به علت قدمت بالا و فرسودگی ساختمان‌ها نامناسب است و تعداد قابل‌توجهی از مدارس شهرستان سمنان نیازمند «مقاوم‌سازی» و «تخریب و بازسازی» هستند.

وی افزود: پدیده مهاجرت به شهرستان سمنان و کمبود مدرسه در شهرک مهر سمنان با توجه به جمعیت ساکن که نیازمند حضور خیران مدرسه‌ساز و همچنین استفاده از ظرفیت‌های اعتبارات استانی و ملی در این زمینه است.

۳۰ پروژه آموزشی در شهرستان سمنان در حال احداث است 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با اشاره به تلاش در جهت احداث مدارس جدید و توجه به مدارس فرسوده در شهرستان سمنان، خاطرنشان کرد: تعداد پروژه‌های در حال احداث در شهرستان سمنان به لحاظ کمی و کیفی در وضعیت خوبی قرار دارند؛ این در حالی است با استفاده از اعتبارات دولتی، خیران مدرسه‌ساز ۱۹ پروژه آموزشی با ۲۲۵ کلاس درس در شهرستان سمنان در حال احداث است.

هژبری عنوان کرد: در تلاش هستیم تا پایان بهمن‌ماه امسال دو مدرسه از این مدارس را تحویل اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان داده شود.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت خیران گران‌قدر مدرسه‌ساز برای تکمیل پروژه‌های آموزشی، یکی از موضوعاتی است که مورد توجه قرار گرفته، افزود: با کمک و همراهی خیران مدرسه‌ساز در شهر سمنان ۱۱ پروژه در حال احداث است.

نادر فخری، سرپرست فرمانداری سمنان نیز در ادامه نشست ضمن تقدیر از فعالیت اداره کل نوسازی مدارس استان سمنان در امر تأمین و احداث فضاهای آموزشی استان افزود: بیشترین نیاز آموزش‌ و پرورش شهرستان سمنان ایجاد فضاهای جدید آموزشی است به‌خصوص فضاهای آموزشی در شهرک مسکن مهر که با کمک اداره کل نوسازی استان سمنان، شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در این شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/74007/ز/م/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول