اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تجهیز و آمادگی پایگاه‌های امداد و نجات استان سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: با توجه به شروع فصل سرما و ترافیک حوادث احتمالی، همه پایگاه‌های امداد و نجات استان تجهیز شدند.

تجهیز و آمادگی پایگاه‌های امداد و نجات استان سمنان

مظفر محمدخانی امروز به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان گفت: تیم‌های امداد و نجات در ۱۲ پایگاه ثابت جاده‌ای و دو پایگاه کوهستان استان سمنان در حالت آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی بیان کرد: در راستای تجهیز این پایگاه‌ها، امکانات اسکان اضطراری از قبیل چادر امدادی، پتو، بسته‌های زیستی 24 ساعته، آب، بیسکویت، خرمای خشک و ... تحویل شده تا در موقع لزوم مورداستفاده قرار گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: همچنین تجهیزات انفرادی زمستانه ازجمله لباس و کفش مناسب، کلاه و جوراب و دستکش به نیروهای مستقر در این پایگاه‌ها تحویل شده است.

محمدخانی خاطرنشان کرد: روزانه ۶۰ نیروی امدادی و پشتیبانی مستقر در پایگاه‌ها با تجهیزات زمستانی برای خدمات‌رسانی به مردم در نقاط سخت گذر، کوهستانی و برف‌گیر و جاده‌های استان سمنان آماده ارائه خدمت هستند.

وی اظهار کرد: در این پایگاه‌ها، به‌صورت روزانه ۱۳ دستگاه آمبولانس و ۱۳ دستگاه خودروی سِت نجات در جاده‌ها و کوهستان‌های این استان آماده کمک‌رسانی به مردم است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان تصریح کرد: یک تیم واکنش سریع عملیاتی و یک دستگاه خودروی ارتباطات نیز به کار گرفته شده است.

محمدخانی تأکید کرد: هم‌وطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند با شماره ۱۱۲ تماس برقرار کنند.

استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یک هزار کیلومتر راه روستایی دارد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول