اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیگیری جدی پروژه‌های مجتمع فرهنگی شاهرود و تالار مرکزی سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از پیگیری جدی پروژه‌های مجتمع فرهنگی شاهرود و تالار مرکزی سمنان خبر داد و گفت: این طرح‌ها مطابق با تخصیص اعتباری که دارند، پیش خواهند رفت.

پیگیری جدی پروژه‌های مجتمع فرهنگی شاهرود و تالار مرکزی سمنان

فرشید فلاح‌لاله‌زاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مجتمع فرهنگی شاهرود در سال گذشته، پنج میلیارد تومان اعتبار داشته و در سال جاری نیز ۱۵ میلیارد تومان به آن اختصاص داده شده است.

او اضافه کرد: اعتبار سال ۹۸ مجتمع فرهنگی شاهرود به طور کامل جذب شده است و مطابق تخصیص، سال ۹۹ نیز کارها جلو خواهد رفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: مجری این طرح، مسکن و شهرسازی شاهرود و بهره‌بردار آن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این  شهرستان است.

فلاح‌لاله‌زاری بیان کرد: در سمنان، اعتبار سال ۹۸ تالار مرکزی سمنان، فقط ۵۰۰ میلیون تومان جذب شد؛ چون کارهای مطالعه و طراحی آن انجام نشده بود که در روزهای اخیر آغاز شده است.

او اضافه کرد: اعتبار سال جاری این پروژه نیز ۱۵ میلیارد تومان بوده که آن هم مطابق تخصیص جلو خواهد رفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مجتمع فرهنگی شاهرود کلنگ اجرایی کار به زمین زده شده و در سمنان نیز با طی مراحل انتخاب پیمانکار که نیازمند مناقصه است و بعد از تکمیل طراحی و برآورد هزینه، کار اجرایی آغاز خواهد شد.

فلاح‌لاله‌زاری بیان کرد: مقایسه پروژه‌ها در استان سمنان کار صحیحی نیست؛ چون هر کدام ردیف اعتباری و شرایط خاص خودشان را دارند؛ آنچه مهم بوده، این است هر دو پروژه به نیاز اصلی استان سمنان یعنی داشتن تالارهایی با ظرفیت بالا پاسخ می‌دهند و با فازبندی جلو خواهند رفت.

شماری از مخاطبان خبرگزاری فارس پیش‌تر با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با کمپین «عملیات احداث ساختمان تالار بزرگ مرکزی سمنان چه زمانی آغاز می‌شود؟» خواستار پیگیری این مسأله شده بودند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول