اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمک‌هایی از جنس مردم/ تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند سرخه

این روزها باز هم مردم پای کار آمده‌اند تا باری از دوش خانواده‌های دارای دانش‌آموزان نیازمند بردارند و با کمک‌های هم‌دلانه خود توانستند برای این آنها لوازم‌التحریر تهیه کنند.

کمک‌هایی از جنس مردم/ تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند سرخه

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، هرساله هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید شاهد کمک‌های بسیار زیاد مردمی در قالب جشن عاطفه‌ها هستیم و سیل کمک‌های مردمی به دست نیازمندان، مستضعفین و دانش‌آموزانی که طالب علم‌آموزی بوده؛ اما از امکانات تحصیلی محروم‌ هستند، در نقاط مختلف کشور خواهد رسید.

امسال با شیوع ویروس منحوس کرونا، رنگ و بوی مهر و سال تحصیلی جدید متفاوت از سال‌های قبل است؛ اما مردم هنوز هم پای کار هستند و در میدان عمل دست هم‌نوعان خود را گرفته و از کمک‌های نقدی و غیرنقدی خویش دریغ نمی‌کنند.

این روزها باز هم مردم و خیران پای کار آمده‌اند و دست به دست هم داده‌اند تا باری را از دوش خانواده‌های دارای دانش‌آموزان نیازمند بردارند و با کمک‌های هم‌دلانه خود توانستند برای آنها لوازم‌التحریر تهیه کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرخه در همین راستا در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که هرسال در آستانه بازگشایی مدارس توسط جمعیت هلال احمر برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود؛ طرح «ارمغان مهر» است.

حیدر یحیایی بیان کرد: طرح «ارمغان مهر» با جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی خیران در زمینه تأمین لوازم‌التحریر و نیازهای مادی خانواده‌ها و دانش‌آموزان کم برخوردار اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال نیز طرح ارمغان مهر با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا به‌صورت ویژه در حال اجرا است و علاوه بر تأمین لوازم‌التحریر، عملیات غربالگری و تب‌سنجی هم توسط جمعیت هلال احمر در مدارسی که متقاضی باشند، اجرا خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرخه با اشاره به اینکه تاکنون مبلغ ۴۰ میلیون ریال توسط خانه‌های داوطلب این جمعیت از خیران جمع‌آوری و با این مبلغ لوازم‌التحریر تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: اجرای طرح ارمغان مهر از اوایل شهریورماه آغاز شده است و تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

یحیایی خاطرنشان کرد: افراد خیر و نیکوکاری که قصد دارند در این امر خداپسندانه شرکت کنند، می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به جمعیت هلال احمر شهرستان سرخه واقع در بلوار بسیج جنب فرمانداری اهدا کنند و یا با شماره تماس ۳۳۶۱۵۰۶۶ واحد امور داوطلبان این جمعیت تماس بگیرند.

رئیس کمیته امداد شهرستان سرخه نیز در این خصوص اظهار کرد: در راستای تأمین وسایل آموزشی مددجویان و خانواده‌های نیازمند حدوداً ۷۰ بسته لوازم‌التحریر جمع‌آوری شده و با وجود درگیر بودن همه مردم با ویروس منحوس کرونا به طبع استقبال مردم نسبت به سال‌های گذشته کمتر بوده است.

رضا یعقوبی تصریح کرد: کمیته امداد در حال حاضر آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی همه شهروندان است؛ مردمی که همیشه یاری‌گر ولی‌نعمتان جامعه اسلامی بوده‌اند.

وی تأکید کرد: مردم و خیران می‌توانند از با روش‌های مختلف کمک‌های خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند؛ خیران می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷_۹۹۷۹_۵۰۰۲_۵۰۳۲ به‌نام کمیته امداد سرخه واریز کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان سرخه عنوان کرد: همچنین مردم می‌توانند به‌طور حضوری یا تماس با شماره‌های ۰۹۱۲۵۳۲۴۹۸۵ (رضا یعقوبی، رئیسکمیته امداد شهرستان سرخه)  و ۰۹۱۰۰۳۴۵۷۱۵ (اسماعیلی‌نسب) از نحوه کمک به نیازمندان مطلع شوند.

یعقوبی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس و مجازی شدن مدارس، تعدادی از دانش‌آموزان این نهاد نیاز به گوشی یا تبلت‌های دارای اندروید بالا هستند که از تمامی خیران که همیشه در کنار ما بوده‌اند، تقاضا داریم ما را در این امر خداپسندانه یاری کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۲۰/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول