اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم رفع مشکلات زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار گفت: رفع مشکلات زیرساختی در حوزه گمرک، منابع طبیعی و گاز طبیعی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به‌طور ویژه پیگیری شود.

لزوم رفع مشکلات زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، عبدالرضا نادری بعدازظهر امروز در بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار اظهار کرد: زیرساخت‌های خوبی از سال‌های گذشته در منطقه ویژه اقتصادی فراهم شده و بهبود در انجام امور در اجرای این طرح‌های مهم زیرساختی و اقتصادی در منطقه، حاصل تلاش تمامی مسؤولان است.

وی اضافه کرد: برخی از مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار همچنان پابرجا است که با رویه‌های اصولی و کاربردی باید این چالش‌ها برطرف شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بیان کرد: رفع مشکلات زیرساختی در حوزه گمرک، منابع طبیعی و گاز طبیعی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به‌طور ویژه پیگیری شود.

نادری ادامه داد: از تلاش دستگاه‌های اجرایی استان سمنان که در سال‌های گذشته برای گره‌گشایی از مشکلات زیرساختی این منطقه اقتصادی در تلاش بودند، نهایت قدردانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته حضور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار قابل‌توجه و چشمگیر بوده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول