اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

گازرسانی به ۳ روستای دامغان در هفته دولت

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: گازرسانی به سه روستای اگره، سرخده و سیاه پره شهرستان دامغان در هفته دولت آغاز شد.

گازرسانی به ۳ روستای دامغان در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا اعوانی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های هفته دولت ۱۳۹۹ در شهرستان دامغان که با حضور ویدئوکنفرانسی علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در سالن کوثر استانداری و تالار اجتماعات دانشگاه دامغان برگزار شد، اظهار کرد: گازرسانی به سه روستای اگره، سرخده و سیاه پره شهرستان دامغان با دستور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان در هفته دولت ۹۹ آغاز شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح زیرساختی افزون بر ۳۰۰ خانوار و واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه از نعمت گاز برخوردار شدند، ادامه داد: برای اجرای این طرح افزون بر ۷۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بیان کرد: عملیات اجرای این طرح در مردادماه ۹۸ آغاز شد و با تلاش مسؤولان و حمایت همه‌جانبه استاندار سمنان این طرح در هفته دولت امسال بهره‌برداری شد.

اعوانی با بیان اینکه اکنون بیش از ۸۹ درصد از روستاهای شهرستان دامغان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: تأمین گاز برای این سه روستا با انشعاب خط لوله قوشه-کیاسر انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد مناطق شهری و بیش از ۹۰ درصد از مناطق روستایی استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان، امام جمعه دامغان نیز در این مراسم اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در دهه‌های گذشته دستاوردهای ماندگاری را با همراهی مردم ایران برجای گذاشت که به سهم خود از تلاش‌های ارزنده تمامی مسؤولان خدوم این نظام مقدس قدردانی می‌کنم.

وی اضافه کرد: نام و یاد شهدای گران‌قدر دولت، شهیدان باهنر و رجایی را گرامی می‌داریم، مسؤولان با الگوبرداری از این شخصیت‌های فرزانه، همواره برای خدمت به مردم بکوشند.

امام جمعه دامغان بیان کرد: توسعه مخابرات، ارتباطات و فناوری اطلاعات، ساخت جاده، برق و آب و هزاران طرح عمرانی و خدماتی دیگر از دستاوردهای مهم دولتمردان در مناطق روستایی و شهری استان سمنان و شهرستان دامغان است که به یاری خداوند این روند ارزشمند ادامه یابد.

حسینیان گفت: از تلاش‌های استاندار سمنان، معاونان وی و فرماندار که در سال‌های گذشته برای عمران و آبادانی در شهرستان دامغان تلاش کردند، نهایت قدردانی و سپاسگزاری را دارم.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح طرح‌های قابل‌توجه در هفته دولت امسال در شهرستان دامغان با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم انجام شد که این امر نشان می‌دهد مسؤولان به معنای واقعی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم برنامه دارند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول