اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اشتغال ۳۷۰ نفری در یک واحد تولید چرم در گرمسار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح طرح توسعه یک واحد تولیدی صنعتی در شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: اشتغال ۳۷۰ نفری در این واحد تولید چرم انجام شده است.

اشتغال ۳۷۰ نفری در یک واحد تولید چرم در گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، علی تشنه‌دل پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت سال 99 در شهرستان گرمسار که با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان و جمعی از مسؤولان برگزار شد، اظهار کرد: در ادامه بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت ۹۹، طرح توسعه تولید پارچه مبلی و چرم پارچه شرکت تولیدی تهران دلتا در شهرستان گرمسار به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: برای راه‌اندازی این طرح توسعه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی و 300 هزار دلار سرمایه‌گذاری ارزی صورت گرفته که ظرفیت تولید ماهانه ۷۰۰ هزار مترمربع چرم پارچه را دارد و زمینه اشتغال ۵۰ نیز فراهم شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: واحد تولیدی تهران دلتا با سرمایه‌گذاری ریالی بالغ بر یک هزار و 570 میلیارد ریال و ارزی هفت میلیون و 300 هزار دلار در زیربنایی به مساحت حدود ۲۳ هزار مترمربع در شهرک صنعتی پایتخت در ایوانکی شهرستان گرمسار واقع است.

تشنه دل اظهار کرد: این واحد تولیدی، ظرفیت تولید ماهانه، ۳۵۰ تن رزین، ۷۵۰ هزار عدد زیره کفش و ۷۰۰ هزار مترمربع چرم پارچه را دارد که زمینه اشتغال حدود ۳۷۰ نفر را فراهم آورده است.

انتهای پیام/74004/م/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول