اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

عادی‌انگاری شرایط بر مدیریت بیماری کرونا اثر منفی داشت

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: همان اندازه که ایجاد ترس و رعب در جامعه بر مدیریت بیماری کرونا اثر منفی داشت، عادی‌انگاری و سهل‌سازی شرایط مقابله نیز به ما آسیب زد.

عادی‌انگاری شرایط بر مدیریت بیماری کرونا اثر منفی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، قاسم شریفی در شانزدهمین نشست مشترک کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و دیدار اعضای کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع گسترده بیماری کرونا و آسیب‌پذیری جدی افشار مختلف، بیش از هر زمانی نیازمند مساعدت و همراهی بانک‌ها هستیم.

او گفت: همراهی و تعامل مردم، تلاش کادر درمان و پزشکی و نیز پیگیری مدیران منجر به مدیریت بر بیماری کرونا شده است و اگر به دنبال توفیق بیشتر هستیم، همچنان باید موارد اشاره‌شده در کنار هم، با وحدت رویه و انسجام امور مدیریت شود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان اضافه کرد: باید از فرصت کرونا، برای تغییر سبک زندگی به سبک زندگی اصیل اسلامی و ایرانی بهره بگیریم.

شریفی بیان کرد: رعایت اصول بهداشت فردی و گروهی، مهم‌ترین راهکار قطع زنجیره انتقال است و این مهم جزو اولویت‌های برنامه‌های ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان قرار دارد.

او اضافه کرد: کارکنان بانک‌ها به‌عنوان یکی از عوامل مهم در فرهنگ‌سازی رعایت اصول بهداشتی، پیشگیری و مقابله با کرونا نقش‌آفرینی کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: در راستای ایمنی و مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا، باید اجتماعات را به حداقل ممکن برسانیم و با تغییر رویه و روش‌ها، راه‌های جدیدی برای دست‌یابی به اهداف خدمت‌رسانی پیدا کنیم.

شریفی افزود: همان اندازه که ایجاد ترس و رعب در جامعه بر مدیریت بیماری اثر منفی داشت، عادی‌انگاری و سهل‌سازی شرایط مقابله نیز به ما آسیب زد؛ باید با روش‌های اقناعی و آگاهی بخشی بر بیماری غلبه کرد.

او گفت: نقش الگویی کارکنان و ذی‌نفوذان و اصحاب رسانه در کاهش اجتماعات و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی، حذف مراسم و جشن‌ها و آیین‌های ترحیم انکارناپذیر است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان تأکید کرد: تغییر رویکردهای اطلاع‌رسانی و آموزش عمومی، توجه به رویکردهای الکترونیکی و خدمت‌رسانی غیرحضوری به‌ویژه الکترونیکی شدن خدمات نظام بانکی، بیش از هر زمانی ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول