اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

وقوع ۲ تصادف در محورهای سمنان/ مصدومان با بالگرد اورژانس منتقل شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع دو تصادف در محورهای این استان خبر داد و گفت: این حوادث چهار مصدوم برجای گذاشت که به مراکز درمانی منتقل شدند.

وقوع ۲ تصادف در محورهای سمنان/ مصدومان با بالگرد اورژانس منتقل شدند

مظفر محمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان وانت در کیلومتر ۴۷ محور سمنان- دامغان خبر داد و اظهار کرد: این حادثه دو مصدوم برجای گذاشته است.

وی زمان وقوع این سانحه رانندگی را ساعت ۹:۰۷ صبح امروز و زمان پایان عملیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان را ساعت ۱۰:۱۳ امروز اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه تعداد حادثه‌دیدگان این تصادف چهار نفر بوده است، افزود: دو مصدوم این سانحه توسط بالگرد اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمدخانی با بیان اینکه این سانحه رانندگی فوتی نداشت، ادامه داد: پایگاه عامل در این عملیات پایگاه امداد و نجات آهوان بوده است، اضافه کرد: علی پهلوانی، سیدمحمدامین زرگر و محمد دربانی ازجمله عوامل امدادرسانی جمعیت هلال احمر در این حادثه بوده‌اند.

واژگونی پراید در محور سبزوار- میامی با ۲ مصدوم

وی همچنین از وقوع سانحه دیگری در کیلومتر ۱۴۵ محور سبزوار- میامی خبر داد و گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید دچار واژگونی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان زمان وقوع این سانحه رانندگی را ساعت ۷:۵۰ امروز دانست و عنوان کرد: ساعت ۸:۴۰ امروز عملیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان به اتمام رسید.

محمدخانی تعداد مصدومان این سانحه رانندگی را دو نفر اعلام کرد و گفت: این حادثه فوتی نداشت و مصدومان توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی پایگاه عامل در این عملیات امدادرسانی را پایگاه امداد و نجات میاندشت دانست و خاطرنشان کرد: رضا عامری، عماد کلانتری و سیدسبحان عرب ازجمله عوامل امدادرسانی در این سانحه رانندگی بوده‌اند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول