اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افول قدرت آمریکا از ابتدای انقلاب کلید خورد

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: افول قدرت آمریکا از همان ابتدای انقلاب اسلامی ایران کلید خورد و این ابرقدرت پوشالی از پس دموکراسی خودخوانده‌اش برنمی‌آید.

افول قدرت آمریکا از ابتدای انقلاب کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سردار حمید دامغانی عصر امروز در دیدار جمعی از بسیجیان گروه‌های جهادی، فرماندهان پایگاه‌ها و گردان‌های بسیج شهرستان شاهرود در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه این شهرستان، با توصیه به صبر و بردباری و خوش‌بینی به آینده اظهار کرد: دشمنی استکبار امروز با ما از جنس دشمنی‌های قدیم نیست؛ امروز دشمن خود با ما رودررو شده که ترور شهید حاج قاسم سلیمانی گرفته تا تهدیدات علنی و آشکار دریایی علیه جمهوری اسلامی از آن جمله است.

وی افزود: افول قدرت آمریکا از همان ابتدای انقلاب اسلامی ایران کلید خورد و اکنون جهان می‌بیند چطور این ابرقدرت پوشالی از پس دموکراسی خودخوانده کشور و مردمش برنمی‌آید.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: در این چهل و اندی سال که از عمر انقلاب می‌گذرد، هر توطئه و طرح‌ خبیثانه‌ای که از آمریکا به‌سوی کشورمان هدایت شده، نتیجه‌ای جز رشد و تعالی و مقاومت ملت ما نداشته است.

در این گردهمایی، سرهنگ محمد خوش‌قدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گزارشی از اقدامات گروه از جهادی پایگاه‌ها در راستای مقابله با ویروس کرونا ارائه و از زحمات تک‌تک بسیجیان تقدیر کرد.

بیان دغدغه‌های تعدادی از فرماندهان پایگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و در پایان، از بسیجیان جهادی در عرصه‌های خدمت‌گزاری به مردم شهرستان شاهرود در ایام شیوع ویروس کرونا با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای تجلیل شد.

انتهای پیام/74036/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول