اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای رزمایش همت جوانانه، کمک مؤمنانه در سمنان

رزمایش «همت جوانانه، کمک مؤمنانه»، لبیک جامعه ورزش استان سمنان به فرمایش رهبری با حضور مسؤولان استانی آغاز شد.

اجرای رزمایش همت جوانانه، کمک مؤمنانه در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رزمایش «همت جوانانه، کمک مؤمنانه» در راستای لبیک جامعه ورزش استان سمنان به فرمایش مقام معظم رهبری با حضور مسؤولان استانی در سالن ورزشی الغدیر سمنان برگزار شد.

در این رزمایش بالغ‌بر ۲۰۰۰ بسته معیشتی ویژه کمک به نیازمندان و محرومان، به همت جامعه ورزش و جوانان استان تهیه و در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان و محرومان توزیع می‌شود.

مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در این رزمایش گفت: رزمایش "همت جوانانه، کمک مؤمنانه" در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری توسط جامعه ورزش و جوانان استان سمنان از نیمه ماه شعبان آغاز شد و تا نیمه ماه مبارک رمضان، بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی، ۷ هزار پرس غذای گرم، ۲۰۰ بسته گوشت قربانی و ۲۰۰۰ افطاری ساده را در بین نیازمندان و محرومان توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی برای توزیع در بین نیازمندان استان در نظر گرفته شده که امروز ۱۵۰۰ بسته معیشتی از این مجموعه توزیع و ۵۰۰ بسته نیز از طریق شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این رزمایش ضمن تقدیر از حمایت‌های استاندار سمنان در این خصوص، از تلاش‌ها و زحمات جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان، سازمان‌های مردم نهاد، هیئت‌های ورزشی و قهرمانان ورزشی استان که در این امر خداپسندانه به صورت ویژه پای کار بوده و مساعدت داشتند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول