اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۳۱ نفر در سمنان قربانی سوانح رانندگی درون‌شهری شدند

رئیس پلیس راهور استان سمنان از جان باختن ۳۱ نفر به دلیل سوانح رانندگی درون‌شهری در این استان خبر داد.

۳۱ نفر در سمنان قربانی سوانح رانندگی درون‌شهری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ موسی بزرگی بعدازظهر امروز در جلسه شورای ترافیک استان سمنان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: سال گذشته، ۳۱ نفر به دلیل سوانح رانندگی درون‌شهری در استان سمنان جان باختند.

وی بیان کرد: ۱۱ نفر از جان‌باختگان سوانح رانندگی درون‌شهری در استان سمنان در سال گذشته عابر پیاده بودند.

رئیس پلیس راهور استان سمنان بیان کرد: بیشترین سوانح رانندگی درون‌شهری در استان سمنان در ساعت‌های ۱۲ تا ۱۶ عصر و زمان‌های کم تردد روز بوده است.

بزرگی بیان کرد: بیشتر عابران پیاده‌ای که در استان سمنان به دلیل سوانح رانندگی درون‌شهری جان باختند، بالای ۵۰ سال سن داشتند.

وی افزود: از مجموع جان‌باختگان عابران پیاده، هشت نفر به دلیل برخورد با خودرو، دو نفر به دلیل برخورد با موتورسیکلت و یک تن به دلیل برخورد با اتوبوس قربانی شده‌اند.

رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: راه‌اندازی پل مکانیزه پیاده در مکان‌های مشخص بر اساس نیازسنجی در شهرهای استان در دستور کار قرار گیرد.

بزرگی افزود: ۵۹ نقطه حادثه‌خیز درون‌شهری در استان سمنان شناسایی شده که از این تعداد ۲۰ نقطه در شهر سمنان، ۱۰ نقطه در شهر شاهرود، پنج نقطه در دامغان و ۹ نقطه در شهر گرمسار است.

وی تصریح کرد: توجه به آموزش و فرهنگ‌سازی با همکاری اصحاب رسانه و صداوسیما با هدف کاهش سوانح رانندگی درون‌شهری در دستور کار باشد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول