اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

خدمات اثرگذار کارگران بر کسی پوشیده نیست

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: قشر زحمت‌کش و تأثیرگذار کارگر، بازوی توانمند و موتور محرکه اقتصاد کشور و استان سمنان به شمار می‌روند و خدمات آنها بر کسی پوشیده نیست.

خدمات اثرگذار کارگران بر کسی پوشیده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با صدور پیامی به مناسبت روز کارگر اظهار کرد: روز کارگر که هر ساله در اردیبهشت‌ماه در کشورمان گرامی داشته می‌شود، تنها بهانه‌ای برای توجه و تمرکز بر قشری اثرگذار، دلسوز، مهربان، بی‌ادعا و خلاق است.

وی افزود: چنانچه همگان بارها دیده و شنیده و خوانده‌اند، حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در پیام تاریخی خویش در اردیبهشت 1358 ارزش و جایگاه کارگران را آن‌چنان ارج نهادند که عملاً هیچ بهانه و دستاویزی برای کتمان این جایگاه باقی نماند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امام راحلمان در این پیام تأکید فرمودند که «اختصاص یک روز به کارگران شاید به لحاظ تشریفات و تعظیم باشد والّا هر روز، روز کارگر و کارگران است؛ بلکه عالم از کار و کارگر تشکیل شده است».

دامغانی بیان کرد: کارگران در برهه حساس کنونی در ایران اسلامی، به معنای واقعی کلمه مجاهدان عرصه جهاد اقتصادی هستند که پیامبر مکرم اسلام (ص) به زیبایی می‌فرماید بر دستان ایشان بوسه می‌زنم.

وی افزود: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در یکی از دیدارهای خود با هزاران نفر از کارگران و کارآفرینان، کارگری را مایه افتخار خواندند و با تأکید بر تأمین «امنیت شغلی و معیشتِ» جامعه کارگری، کارگر را «ستون فقرات اقتصاد و تولید» توصیف کردند و افزودند: برای داشتن «اقتصاد پیشرفته و مستقل» و رونق اقتصادی باید به قشر کارگر اهمیت فراوان داد و اگر بخواهیم جامعه کارگری از امتیازات و حقوق شایسته برخوردار باشد، باید بر روی تولید ملی تکیه و تأکید کنیم و این امر امروز اهمیت مضاعفی یافته است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: قشر زحمت‌کش و تأثیرگذار کارگر، بازوی توانمند و موتور محرکه اقتصاد کشور و استان سمنان به شمار می‌روند و خدمات بی‌منت و خالصانه آنها در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ازجمله در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سال‌های اخیر بر کسی پوشیده نیست.

در پایان می‌خوانیم: اینجانب روز کارگر را به این زحمتکشان عزیز تبریک می‌گویم و امید دارم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید» نام‌گذاری شده است، توفیقات روزافزون کارگران سخت‌کوش را شاهد باشیم.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول