اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سبدهای معیشتی بر اساس بانک اطلاعاتی نیازمندان سمنان توزیع می‌شود+ فیلم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: سبدهای کالایی معیشتی در رزمایش «کمک مؤمنانه» بر اساس بانک اطلاعاتی نیازمندان و جامعه هدف در شهرستان‌های این استان توزیع می‌شود.

سبدهای معیشتی بر اساس بانک اطلاعاتی نیازمندان سمنان توزیع می‌شود+ فیلم

سرهنگ علی خالقیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: رزمایش «مواسات و کمک مؤمنانه» در استان سمنان تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: فرمانده رزمایش استانی، آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان، جانشین رزمایش استاندار سمنان و مدیر اجرایی رزمایش، فرمانده سپاه استان است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: دبیر رزمایش، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان بوده و برای این رزمایش، ستاد اجرایی شکل گرفته است.

خالقیان بیان کرد: بیش از ۱۰ نهاد و اداره حمایتی در جلسات رزمایش کمک مؤمنانه در استان سمنان شرکت کرده‌اند که شامل کمیته امداد، بهزیستی، جمعیت هلال‌احمر، نهادهای مردمی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی حضرت امام، استانداری سمنان و... هستند.

وی گفت: شماره حساب مشترکی در استان سمنان اعلام شده است تا مردم بتوانند کمک‌های خود را به آن حساب واریز کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان ادامه داد: در شهرستان‌ها نیز با محوریت ائمه جمعه و جانشینی فرمانداران و مدیریت اجرایی فرماندهان سپاه ناحیه شهرستان‌ها قرار شده است تا رزمایش کمک مؤمنانه به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

خالقیان بیان کرد: شماره حساب‌های شهرستانی نیز اعلام شده است تا علاقه‌مندان به رفع مشکل افرادی که از ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، نیازمندان و صاحبان مشاغل که دچار فقر موقت شده‌اند، مبالغ موردنظر خود را به آن حساب واریز کنند و سپس کمک‌ها تجمیع و توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: کمک‌های متمرکزی که جمع‌آوری می‌شود و سبدهای کالایی معیشتی بر اساس بانک اطلاعاتی در شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: اگر مبالغ نقدی نیاز باشد، تزریق و پشتیبانی شود، شهرستان‌ها با نظر مسؤولان امر و بر اساس نیازمندی‌های اعلامی دستگاه‌های حمایتی این اقدام را انجام خواهند داد.

این ویدئو را ببینید:

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول