اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نظارت بر بیش از ۵۰۰۰ پروژه برق‌رسانی در استان سمنان

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: کنترل و نظارت بر پنج هزار و ۲۲۷ ردیف کنترل پروژه در بخش‌های مسکن مهر، اعتبارات عمومی و نیرورسانی صورت گرفت.

نظارت بر بیش از ۵۰۰۰ پروژه برق‌رسانی در استان سمنان

رضا علی‌اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با بیان اینکه تهیه سه هزار و 394 فقره طرح در راستای توسعه و احداث، اصلاح و بهینه‌سازی و روشنایی معابر به انجام رسیده، اظهار کرد: طرح‌های مورداشاره شامل 453 هزار و 391 متر شبکه 20 کیلوولت هوایی و زمینی، 616 دستگاه پست‌های هوایی و زمینی و دو هزار و 157 دستگاه سرچراغ روشنایی معابر است.

وی با اشاره به اینکه سامانه داشبورد مدیریتی RAMIX و اجرای بیش از 10 شاخص کلیدی آن در شرکت توزیع برق استان سمنان راه‌اندازی و بهره‌برداری شده است، اضافه کرد: تهیه آمار و اطلاعات برآورد بار و انرژی شرکت توزیع برق استان سمنان تا سال 1403 پیش‌بینی و آماده شده است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد: در سال گذشته، عملیات کنترل و اصلاح اطلاعات مکانی و توصیفی هشت هزار و 48 پست هوایی، 617 ایستگاه زمینی توزیع برق، هفت هزار و 383 کیلومتر خط هوایی و 160 کیلومتر شبکه زمینی و 71 هزار و 500 اشتراک زیرپستی در نرم‌افزار سیستم اطلاعاتی جغرافیایی این شرکت به اجرا درآمده است.

علی‌اصغری تصریح کرد: برداشت و ورود اطلاعات بخشی از خطوط فشار ضعیف هوایی به میزان یک هزار و 367 کیلومتر و همچنین شبکه فشار ضعیف زمینی به مقدار 452 کیلومتر در سطح استان عملیاتی شده است و در سال جاری نیز این برنامه استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول