اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مردم به تحقق ایده‌ها و آرمان‌های سپهبد سلیمانی کمک کنند

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: باید کمک کنیم تا ایده‌ها، آرمان‌ها و آرزوهایی که سپهبد سلیمانی داشت محقق شود و همه در این مسیر قدم برداریم.

مردم به تحقق ایده‌ها و آرمان‌های سپهبد سلیمانی کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی بعدازظهر امروز در حاشیه راهپیمایی باشکوه مردم سمنان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد، شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر هم‌رزمانش، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آمریکایی‌ها با همه ادعاهایی که مطرح می‌کنند و می‌گویند به‌خوبی مردم ایران را می‌شناسند، هنوز هم مردم کشور ما را نشناخته‌اند و نمی‌دانند که آنها همواره در خط اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: مردم در آیین‌های تشییع پیکر شهید والامقام سپهبد سلیمانی سنگ تمام گذاشتند و این مسیر باید با قدرت ادامه یابد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: حفظ اتحاد امروز بسیار مهم است و در صحنه بودن مردم نیز اهمیت زیادی دارد که باید به آن توجه داشت.

دامغانی اضافه کرد: همه مردم ارادت قلبی به حاج قاسم سلیمانی داشتند و به دلیل کار شرورانه‌ای که آمریکایی‌ها انجام دادند، با شکوه خاصی به میدان آمدند و پیام‌های روشنی به آمریکایی‌ها دادند.

وی گفت: مهم از اینجا به بعد کار است که مردم باید کمک کنند تا مسیر «حاج قاسم» رقم بخورد و اگر می‌خواهیم انتقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را بگیریم، باید در مسیر او حرکت کنیم.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: باید کمک کنیم تا ایده‌ها، آرمان‌ها و آرزوهایی که سپهبد سلیمانی داشت که در حقیقت ایده‌ها و آرمان‌های رهبر معظم انقلاب، اسلام و انقلاب اسلامی است، محقق شود و در این مسیر قدم برداریم.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول