اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اختصاصی فارس| شبکه فساد اقتصادی در دامغان متلاشی شد

شبکه فساد اقتصادی با پیگیری دستگاه‌های نظارتی استان سمنان در دامغان متلاشی شد.

اختصاصی فارس| شبکه فساد اقتصادی در دامغان متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، یک شبکه فساد اقتصادی که سبب اخلال در نظام توزیع و فروش آرد دولتی در شهرستان دامغان شده بود، با پیگیری دستگاه‌های نظارتی استان سمنان و تلاش همه‌جانبه سازمان اطلاعات سپاه استان سمنان متلاشی شد.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار فارس، طی چند روز گذشته، اعضای یک شبکه فساد اقتصادی در حوزه آرد دولتی با تلاش دستگاه‌های نظارتی استان سمنان شناسایی و دستگیر شدند.

این شبکه فساد اقتصادی در حالی با تیزبینی دستگاه‌های نظارتی متلاشی شده است که در بین دستگیرشدگان، یک مدیر دولتی و یک مدیرعامل کارخانه آرد هم وجود دارد.

بر پایه این گزارش، اعضای این شبکه چندین هزار تُن آرد دولتی را برای توزیع دریافت می‌کردند؛ اما در بازار آزاد به چند برابر قیمت مصوب دولتی می‌فروختند.

پرونده اعضای این شبکه فساد اقتصادی هم‌اکنون در مرحله بازپرسی قرار داشته و پیگیری‌ها برای شناسایی سایر مرتبطان با آن همچنان ادامه دارد.

شناسایی و دستگیری اعضای این شبکه فساد اقتصادی در حالی صورت می‌گیرد که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همواره تنظیم بازار و نظارت بر روند توزیع کالا در شهرستان‌های مختلف را به‌طور جدی در دستور کار خود دارد.

انتظار می‌رود شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان در نحوه توزیع آرد دولتی و نظارت بر این بخش جدی‌تر و با حساسیت بیشتری عمل کند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول