اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تصادف در محورهای استان سمنان ۴ مصدوم برجای گذاشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: وقوع دو تصادف در محورهای این استان سبب مصدومیت چهار نفر شد.

تصادف در محورهای استان سمنان ۴ مصدوم برجای گذاشت

علی‌آقا یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از انحراف به راست خودروی پراید و برخورد با گاردریل در کیلومتر ۴۲ محور شاهرود- میامی خبر داد و اظهار کرد: این سانحه سه حادثه‌دیده داشته است.

وی با بیان اینکه در این سانحه رانندگی سه نفر مصدوم شدند، اضافه کرد: مصدومان توسط عوامل جمعیت هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان، پایگاه عامل در این عملیات را پایگاه امداد جاده‌ای شهدای میامی دانست و ادامه داد: رضا نوری و مجید دادمهر نیروهای امدادی فعال در این عملیات بودند. 

واژگونی خودروی مگان در محور فیروزکوه- سمنان

یحیایی همچنین از واژگونی خودروی مگان در کیلومتر ۴۲ محور فیروزکوه- سمنان خبر داد و گفت: این سانحه رانندگی دو حادثه‌دیده داشته است.

وی بیان کرد: این تصادف یک مصدوم برجای گذاشت که توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر رهاسازی و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان خاطرنشان کرد: پایگاه عامل در این عملیات، پایگاه شهدای امدادگر افتر بوده است و نیروهای هلال احمر شامل دادالله زیاری، دانیال محمودی و علیرضا عقیلی در این عملیات به امدادرسانی پرداختند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول