اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

هلاکت سوداگر مرگ در عملیات مسلحانه پلیس سمنان/ ۶۴۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند ۶ نفره قاچاق مواد مخدر در درگیری مسلحانه پلیس و هلاکت یک سوداگر مرگ خبر داد و گفت: در این عملیات ۲۰۰ کیلوگرم شیشه و ۴۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

هلاکت سوداگر مرگ در عملیات مسلحانه پلیس سمنان/ ۶۴۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالله حسنی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی چندین ماهه مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان روی یکی از عناصر حمل و قاچاق مواد مخدر مشخص شد، این سوداگر مرگ در قالب یک باند، سودای انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر را در سر دارد.

وی افزود: در ادامه تحقیقات، اطلاعات انتقال این محموله به دست آمد و مأموران دریافتند که اعضای باند مواد مخدر را در قالب کاروان مسلح به استان سمنان حمل می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از استقرار تیم‌های ویژه پلیس در محورهای مواصلاتی این استان و اجرای گشت‌های محسوس و نامحسوس برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ خبر داد و گفت: سرانجام هر دو دستگاه خودروی متعلق به اعضای این باند در محور کویری دامغان- معلمان شناسایی و دستور ایست از سوی پلیس صادر شد.

حسنی به بروز درگیری مسلحانه بین سوداگران مرگ و پلیس اشاره کرد و ادامه داد: با شلیک دقیق مأموران یکی از قاچاقچیان مواد به هلاکت رسید و پنج نفر دیگر دستگیر شدند.

وی از کشف ۲۰۰ کیلوگرم شیشه و ۴۴۰ کیلوگرم تریاک از خودروی قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و گفت: سه دستگاه خودروی دیگر نیز در همین راستا توقیف و تعداد قابل‌توجهی انواع گوشی همراه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تقدیر از تلاش و پیگیری‌های مأموران در انجام این عملیات، به ورود ماده مخدر خطرناک شیشه از مرزهای شرقی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و اجرای طرح‌های گوناگون پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس تا ریشه‌کنی این بلای خانمان‌سوز استمرار دارد.

انتهای پیام/2568/س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول