اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

«سمنان» میزبان مسابقات ژیمناستیک منطقه ۶ کشور

رئیس هیأت ژیمناستیک استان سمنان با بیان اینکه این استان ۹ آبان‌ماه میزبان مسابقات ژیمناستیک منطقه ۶ کشور است، گفت: چهار ژیمناست از استان سمنان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

«سمنان» میزبان مسابقات ژیمناستیک منطقه ۶ کشور

محمد ایزدفر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به برنامه‌های هیأت ژیمناستیک استان سمنان، اظهار کرد: سمنان ۹ آبان‌ماه میزبان مسابقات ژیمناستیک منطقه ۶ کشور است.

وی ادامه داد: ورزشکاران از استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

رئیس هیأت ژیمناستیک استان سمنان افزود: از هر استان، هشت ورزشکار می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند؛ اما از استان سمنان چهار ژیمناست در این مسابقات حضور دارند.

ایزدفر با تأکید بر اینکه وضع زیرساخت‌های ورزش ژیمناستیک در استان سمنان مطلوب است، تصریح کرد: به خاطر رشد آکروژیم، اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان امکانات خوبی برای این منظور در شهر سمنان برای ژیمناست‌ها فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه در سفری که به ازبکستان برای شرکت در مسابقات آسیایی داشتیم، شرایط زیرساخت‌هایشان خیلی خوب بود، بیان کرد: همه کشورها به غیر از ایران مدرسه ژیمناستیک دارند.

رئیس هیأت ژیمناستیک استان سمنان با بیان اینکه به‌طور مثال فدراسیون ژیمناستیک ازبکستان به‌اندازه مجموعه انقلاب تهران مساحت دارد، اضافه کرد: آنها تمام امکانات را در اختیار ورزشکاران خود قرار داده‌اند.

ایزدفر با تأکید بر اینکه در ایران اهمیت زیادی به ورزش پایه داده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اگر به ورزش پایه اهمیت بیشتری داده شود، در تمام رشته‌ها موفق خواهیم بود.

انتهای پیام/75035/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول