اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

واگذاری زمین به 74 خانوار در شهرک جدید حسین‌آباد کالپوش

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: به 74 خانوار در شهرک جدید در حال ساخت روستای حسین‌آباد کالپوش زمین واگذار شده است.

واگذاری زمین به 74 خانوار در شهرک جدید حسین‌آباد کالپوش

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، علیرضا فلاحی پیش از ظهر امروز در بازدید استاندار سمنان از شهرک جدید در حال ساخت روستای حسین‌آباد کالپوش اظهار کرد: بنیاد مسکن ماشین‌آلات خود را در این منطقه برای آماده‌سازی سایت جدید شهرک به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۸ هزار مترمکعب خاک‌برداری به‌صورت کامل در این سایت انجام شده است، ادامه داد: بیش از ۹۰ درصد این کار توسط ماشین‌آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان اضافه کرد: بالغ‌بر ۱۰۰ قطعه زمین برای مردمی که منازل آنها آسیب‌ دیده، در این منطقه امکان‌سنجی شده است.

فلاحی با بیان اینکه به ۷۴ خانوار در حال حاضر در این سایت زمین واگذار شده است، خاطرنشان کرد: بالغ‌بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت این شهرک در نظر گرفته شده که به میزان دو میلیارد تومان آن بلاعوض است.

 اختصاص 95 میلیون تومان وام برای ساخت و ساز در حسین‌آباد

امام‌ جمعه کالپوش نیز در این بازدید اظهار کرد: از زحمات و توجهات استاندار و معاونان وی که از زمان حضور در استان و همچنین از ابتدای ایجاد مشکلات در منطقه، شاهد حضور فیزیکی و معنوی آنها بودیم، تقدیر و تشکر دارم.

حجت‌الاسلام اسماعیل بهرامی بیان کرد: از نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز که به‌صورت ویژه پیگیر مسائل بودند، قدرشناسی می‌کنم.

وی افزود: دولت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نهاد ولایی طرح‌های خوبی برای منطقه دارند که در این مرحله نیاز به مشارکت و همراهی مردم است.

امام‌ جمعه کالپوش اضافه کرد: بالغ‌بر ۹۵ میلیون تومان وام برای ساخت و ساز و خرید وسایل موردنیاز منزل برای مردم منطقه در نظر گرفته شده که بالغ‌بر ۲۶ میلیون تومان آن بلاعوض است.

وی خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که در این مدت پیگیر مشکلات مردم منطقه کالپوش بودند و به مسائل این مردم رسیدگی کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول