اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اختصاص 93 شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس در دامغان

فرماندار دامغان گفت: تاکنون 93 شعبه اخذ رأی برای این شهرستان در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شد.

اختصاص 93 شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، علی‌اصغر مجد صبح امروز در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان سمنان و شهرستان دامغان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری انتخابات همواره در کشور ما در ادوار مختلف از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی نیز از این مهم مستثنا نیست.

وی اضافه کرد: تلاش و سعی ما بر این است که با برنامه‌ریزی‌هایی که در حوزه‌های مختلف داریم، شاهد مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باشیم.

فرماندار دامغان با بیان اینکه تلاش داریم تا درنهایت بی‌طرفی، صیانت از آرای مردم را در دستور کار قرار دهیم، ادامه داد: در این شهرستان همواره مشارکت بالایی در برگزاری انتخابات داشتیم که مشارکت 86.7 درصدی مشارکت مردم در انتخابات گذشته ریاست جمهوری نشان از این مهم دارد.

مجد بیان کرد: دستیابی به درصد مشارکت بالا در انتخابات، نیازمند برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف است و در همین راستا ستاد انتخابات شهرستان دامغان با هفت کمیته تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخابات آتی در شهرستان دامغان، تاکنون 93 صندوق رأی در نظر گرفته شده است.

برگزاری جلسات ستاد انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمنان

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان نیز در این جلسه گفت: بنا بر دستور حبیب‌الله خجسته‌پور، رئیس ستاد انتخابات استان سمنان، جلسات ستاد انتخابات در حوزه‌های انتخابیه این استان به‌صورت متناوب برگزار می‌شود و امروز نیز در شهرستان دامغان این مهم انجام شده است.

سعید متقی با بیان اینکه انتخابات در شهرستان دامغان در دو بخش مرکزی و امیرآباد برگزار می‌شود، اضافه کرد: در ادوار گذشته شاهد افزایش حضور و روند رو به رشد مشارکت مردم در انتخابات بودیم که امیدواریم در انتخابات آینده نیز شاهد افزایش مشارکت نسبت به انتخابات ریاست جمهوری در سال 1396 باشیم.

وی با بیان اینکه میانگین آرا در شعب اخذ رأی شهرستان دامغان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 560 رأی بوده است،‌ خاطرنشان کرد: بر اساس جلسات کارشناسی انجام‌شده، 93 شعبه اخذ رأی برای شهرستان دامغان تاکنون در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول