اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کاهش تلفات برق در استان سمنان

معاون توزیع برق استان سمنان گفت: کاهش درصد تلفات انرژی الکتریکی در شبکه‌ها یکی از مؤلفه‌های مهم صنعت برق بوده و این میزان در استان به 6.15 درصد می‌رسد.

کاهش تلفات برق در استان سمنان

رضا علی‌اصغری، معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، از تهیه و تدوین گزارش برآورد حداکثر بار و انرژی موردنیاز این شرکت تا سال 1402 خبر داد.

این مسؤول افزود: مطالعات بار و انرژی حوزه تحت مدیریت شرکت توزیع برق استان توسط کارشناس برآورد بار و انرژی این شرکت و با همکاری و نظارت کارشناسان معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر و با هماهنگی صورت گرفته در جلسات کارگروه برآورد بار و انرژی منطقه به پایان رسیده و نهایی شده است.

وی افزود: خلاصه اطلاعات بار و انرژی، جدول فروش انرژی و حداکثر بار این شرکت به تفکیک تعرفه، مناطق و تعداد مشترکان و سرانه مصرف انرژی و بار تفکیک تعرفه، جدول انرژی تحویلی، تلفات، حداکثر بار و نیاز مصرف و پیش‌بینی فروش انرژی و تعداد مشترکان شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، سرخه، مهدی‌شهر، آرادان، میامی ازجمله عناوین درج‌شده در این گزارش است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی انجام‌شده، میزان فروش انرژی دو میلیون و 905 هزار و 741 مگاوات ساعت و حداکثر بار هم‌زمان 522 مگاوات با بیش از 415 هزار مشترک تا سال 1402 برآورد شده است.

علی‌اصغری اضافه کرد: یکی از مؤلفه‌های مهم کیفی صنعت برق، کاهش درصد تلفات انرژی الکتریکی در شبکه‌ها بوده و در نظر است این میزان برای استان سمنان تا سال قیدشده به 6.15 درصد برسد.

وی یادآور شد: اطلاعات این گزارش به تفکیک تعرفه در بازه زمانی 12 ساله جمع‌آوری شده و پیش‌بینی انرژی و بار در سطح نواحی و کل شرکت توزیع برق استان سمنان با افق شش‌ساله 1402 ارائه‌ شده است.

انتهای پیام/74030/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول